خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » برانکو: اطلاعی از شرایط مسلمان ندارم /امیر خسروجردی

برانکو: اطلاعی از شرایط مسلمان ندارم /امیر خسروجردی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تقابل با استقلال در داربی ۸۵ پایتخت را حساس خواند.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس، امروز دوشنبه، اول آبان در حاشیه تمرین این تیم در مصاحبه با خبرنگاران درباره محرومیت محسن مسلمان از همراهی پرسپولیس در داربی پایتخت با حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: ظاهراً برای مسلمان مشکلی پیش آمده است که نمی‌دانم داستان چیست. هنوز هیچ حکمی به دست ما نرسیده است و از مطبوعات شنیدم که او محروم شده است، اما هر کسی به زمین می‌رود باید ۲۰۰ درصد توان بگذارد.
وی درادامه درخصوص بازی پنجشنبه مقابل استقلال اظهارداشت: خوشحال هستیم از اینکه داربی در پیش است. این بازی، زیباترین مسابقه فصل است و به خاطر آن بازیکنان با انگیزه بیشتری تمرین می‌کنند و به نظرم این داربی یک ثروت برای فوتبال ایران است.
سرمربی سرخپوشان درباره کری‌های اخیر وینفرد شفر، سرمربی استقلال و اینکه در آلمان موفق شده او را شکست دهد و صحبت از پیروزی در داربی کرده است، گفت: بله ایشان مربی تیم تنیس بورسیا برلین بود و تیم خوبی داشت. درحال حاضرهم طبیعی است الان کری بخواند چرا که نمی تواند بگوید برای باخت آماده می‌شوم. ما هم تلاش می‌کنیم برنده بازی شویم. شفر مربی عاقلی است و هر دو می‌دانیم نتیجه این دیدار در زمین مشخص می‌شود.
برانکو درخصوص اینکه نتایج اخیر پرسپولیس و شکست مقابل الهلال در شرایط روحی پرسپولیس اثر منفی می‌گذارد یا نه، گفت: ما نتایج درخشانی کسب کرده‌ایم و در لیگ قهرمانان هم تا نیمه نهایی صعود کردیم و نتایج خوبی گرفتیم. در لیگ برتر با ۲ دیدار کمتر بالای جدول هستیم. ضمن تبریک به پارس جم و پیکان به دلیل نتایج خوبشان، باید بگویم ما در کنار آنها هستیم. در جام حذفی نیز صعود کردیم. کدام باشگاه بهتر از ما نتیجه گرفته است؟ این موضوع خوشبینی ما و انگیزه بچه‌ها را نشان می‌دهد و اگر تیمی در وضعیت روحی مناسبی باشد، آن تیم ما هستیم.
سرمربی پرسپولیس درپایان درباره تمدید قراردادش با باشگاه تصریح کرد: فعلاً زمان مناسبی برای این صحبت نیست و در حال حاضر به گونه‌ای است که هنوز تصمیم خاصی گرفته نشده است و بعداً در موردش صحبت خواهیم کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*