خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » نکونام درپاسخ به کی روش: به خاطر پول مربی تیم ملی نشدم/ امیر خسروجردی

نکونام درپاسخ به کی روش: به خاطر پول مربی تیم ملی نشدم/ امیر خسروجردی

کاپیتان و مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران پاسخ اظهارات کی روش درخصوص خروج از تیم ملی به خاطر مسائل مالی را داد.

پس از اینکه کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درپایان بازی با سوریه به علت پرداخت نشدن پاداش صعود به جام جهانی به کادر فنی و بازیکنان این تیم از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و دلیل اخراج جواد نکونام و سایر مربیان ایرانی تیم ملی در زمستان سال گذشته را اعتراض آنها به عدم دریافت مطالبات مالی عنوان کرد، جواد نکونام، سرمربی تیم خونه به خونه بابل درواکنش به صحبت های کی روش در جمع خبرنگاران اظهارداشت: قصد نداشتم درباره بعضی مسایل حرف بزنم و این بار هم می‌خواستم سکوت کنم، اما از آنجا که خیلی‌ها در این‌باره از من سئوال کردند، تصمیم گرفتم یک بار به طور شفاف در این باره صحبت کنم.
وی افزود: از روز اول حضور در کادر فنی تیم ملی تاکید کردم به عشق تیم ملی و با نیت یادگیری و آموزش به این تیم ملحق شده‌ام. روزی که صحبت از مسائل مالی با فدراسیون شد، مبلغ قراردادم خیلی پایین بود به شکلی که من گفتم سفید امضا می کنم، شما هر چه دوست داشتید، بنویسید.
رکورددار بازی در تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سئوال که چرا مثل دیگر مربیان به دنبال پول نبودید، تصریح کرد: همانطور که گفتم هدفم یادگیری بود. بعدها با توجه به صحبت‌هایی که آقای کی‌روش با فدراسیون کرد، رقم قراردادم کمی بالاتر رفت.
کاپیتان سابق تیم ملی ایران درپاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا به خاطر مسائل مالی مجبور به ترک تیم ملی شدید، بی درنگ اظهارداشت: مگر من برای پول به تیم ملی رفته بودم که به خاطر این مسئله جدا شوم؟ اگر دنبال پول بودم، از فوتبال خداحافظی نمی‌کردم چون خود آقای کی‌روش هم شاهد بود چه پیشنهاداتی برای بازیگری داشتم. می‌توانستم دو فصل دیگر بازی کنم و هر فصل هم یک میلیارد تومان پول بگیریم. ولی هدفم تنها پیشرفت و یادگیری بود نه پول در آوردن.
سرمربی خونه به خونه بابل درپایان گفت: من تا روز آخر به اندازه حضورم در تیم ملی پولم را دریافت کردم. با دستور رئیس فدراسیون پیش از اخراجم از تیم ملی، پولم را به طور کامل گرفتم. در ضمن من روز اول برای اینکه رقم قرارداد پایین بود، به مسئولان فدراسیون گفتم تمام پول قراردادم را صرف امور خیریه کنید و تنها رسید هزینه‌ها را به من بدهید که قبول نکردند و گفتند ما پول را به خودت می‌دهیم و هر کاری علاقمند بودی، انجام بده.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*