خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » مورینیو: هنوز هم به دنبال بازیکنان جدید هستم/ امیر خسروجردی

مورینیو: هنوز هم به دنبال بازیکنان جدید هستم/ امیر خسروجردی

سرمربی منچستر یونایتد گفت: برای رقابت با تیم های مدعی دراین فصل هنوز باید چند بازیکن جدید بگیریم.

درحالی که سران منچستر یونایتد انگلیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی ۱۵۰ میلیون پوند صرف خرید لیندلوف، لوکاکو و نمانیا ماتیچ کردند، اما سرمربی پرتغالی این تیم هنوز به دنبال بازیکنان جدید است تا تیمش بتواند با تیم های مدعی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا رقابت کند.
ژوزه مورینیو دراین باره به روزنامه دیلی میل گفت: پیش از این هم گفته‌ام، سه پنجره نقل و انتقالات چیزی است که من برای ساختن تیم دلخواهم نیاز دارم، تیمی که به نظر من پتانسیل رساندن منچستریونایتد به قله فوتبال انگلیس و کم کردن فاصله با مدعیان قهرمانی در فوتبال اروپا را داشته باشد. به همین دلیل من فکر می‌کنم که به بازار تابستانی سال آینده هم نیاز داریم اما قرار نیست تا آن زمان منتظر بمانم تا بتوانم بازیکن مورد نظرم را جذب کنم.
وی با تمجید از مدیر اجرایی این باشگاه برای خرید سه بازیکن جدید در تابستان اظهارداشت: فکر می‌کنم که ما تابستان امسال خرید‌های هوشمندانه‌ای انجام دادیم. به نظر من اگر ما لوکاکو را در روز ۳۱ آگوست (آخرین روز بازار نقل و انتقالات) می‌خریدیم، به جای ۷۵ میلیون پوند باید ۱۵۰ میلیون پوند می‌پرداختیم. همین‌طور در مورد ماتیچ، قیمت او به ۶۰ یا ۷۰ میلیون پوند می‌رسید. انتقال نیمار به پاریسن ژرمن همه چیز را در بازار تغییر داد.
منچستریونایتد در پایان هفته سوم رقابت های فوتبال باشگاه های برتر انگلیس از سه بازی با ۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی قراردارد و در هفته چهارم این مسابقات شنبه هفته آینده مهمان تیم استوک سیتی خواهد بود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*