خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » منصوربرزگر: معاون وزیر ورزش و جوانان چیزی از ورزش نمی داند/ امیر خسروجردی

منصوربرزگر: معاون وزیر ورزش و جوانان چیزی از ورزش نمی داند/ امیر خسروجردی

پیشکسوت کشتی ایران از حسن روحانی و معاون اولش خواست برای مشخص شدن وضعیت ورزش اول ایران دخالت کنند.

منصور برزگر، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران درباره اتفاقات بعد از ناکامی تیم ملی در رقابت های جهانی پاریس و موضع گیری وزارت ورزش علیه فدراسیون کشتی به خبرگزاری تسنیم گفت: وزارت ورزش عملا آب را به روی کشتی بسته و معاون وزیر هم اعلام کرده که بودجه ای به فدراسیون کشتی پرداخت نخواهد کرد.
وی افزود: آقازاده، معاون وزیر ورزش که آشنایی با ورزش ندارد، دیروز در یک گفت‌وگوی رادیویی، با افتخار از تخصیص ۹۰درصدی بودجه سالیانه فدراسیون فوتبال می‌گوید و در مقابل اعتراض کشتی می‌گوید همین قدر دریافت کرده‌ایم و خودشان بقیه را تأمین کنند.
برزگر با بیان اینکه معاون وزیر قطعاً بدون هماهنگی سلطانی‌فر، وزیر ورزش صحبتی مطرح نمی‌کند تصریح کرد: صحبت‌های آقازاده نوعی دهن‌کجی و بی‌احترامی به جامعه کشتی است. از دکتر روحانی رئیس جمهور محترم می‌خواهم شخصاً یا از طریق جهانگیری معاون اول خود وارد این موضوع شوند و اجازه ندهند کشتی اسیر لجبازی و ندانم‌کاری آقازاده و همکاران او شود. رئیس جمهور، مردم کشتی را دوست دارند و به‌شدت مسایل آن را پیگیری می‌کنند.
عضو شورای فنی کشتی آزاد اظهارداشت: بعد از قهرمانی‌های متعدد کشتی درجام جهانی و رقابت جهانی، حتی شرایط یک دیدار اختصاصی با رئیس جمهور فراهم نشده، هیچ پاداشی به این حجم موفقیت‌ها و قهرمانی‌های بزرگ کشتی‌گیران از بعد از المپیک تا الآن داده نشده و از سوی دیگر حتی از یک پیام تبریک نیز دریغ می‌کنند. سؤال ما این است که؛ چه مشکلی با کشتی دارند؟ کشتی ورزش ملی و ورزش اول کشور ماست، این مقدار بی‌توجهی برای چیست؟
منصور برزگر در پایان خاطرنشان کرد: دوستان نباید از نجابت کشتی‌گیران و سکوت بلندمدت آنها برداشت دیگری بکنند و اگر قرار است پاداشی داده شود تمامی رشته‌ها مد نظر قرار داده شود. ما از خادم می‌خواهیم در برابر این زورگویی‌ها کوتاه نیاید و از حق کشتی دفاع کند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*