خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » سپاهان – پرسپولیس، جدال حساس کروات ها روی نیمکت/ امیر خسروجردی

سپاهان – پرسپولیس، جدال حساس کروات ها روی نیمکت/ امیر خسروجردی

هفته هفتم رقابت های فوتبال باشگاه های برتر ایران فردا با دیدار سپاهان و پرسپولیس پیگیری می شود.

درادامه بازی های این هفته، پنجشنبه، سی ام شهریور سه دیدار برگزار می شود که طی آن، درحساس ترین مسابقه، تیم های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می روند.
پرسپولیس تهران که هفته قبل با شکست مقابل پیکان، نخستین باخت فصل خود را متحمل شد برای رسیدن به صدرجدول و بازپس گیری آن از پارس جنوبی جم چاره ای جز پیروزی مقابل میزبان اصفهانی خود ندارد. سرخپوشان پایتخت، هفته آینده در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی بسیار حساسی با الهلال عربستان دارند و درصورت کسب پیروزی برابر سپاهان دربازی فردا با روحیه ای مضاعف عازم ابوظبی امارات می شوند تا مقابل رقیب عربستانی خود قرار گیرند. درآنسوی میدان نیز، سپاهان که این فصل نتایج ضعیفی گرفته در بازی قبل خود مقابل فولاد هم تن به شکست دو به صفر داد و درجدول رده بندی شرایط خوبی ندارد و به همین علت درپی کسب سه امتیاز مقابل سرخپوشان تهرانی است. نکته جالب توجه این مسابقه، حضور زلاتکو کرانچار و برانکوایوانکوویچ، دو مربی اهل کرواسی برروی نیمکت سرمربیگری سپاهان و پرسپولیس است که این موضوع به جذابیت این مسابقه خواهد افزود. کرانچار که این فصل عملکرد مناسبی درسپاهان نداشته و درجام حذفی نیز با این تیم از دور رقابت ها کنار رفته، درصورت ناکامی مقابل پرسپولیس وضعیت بحرانی خواهد داشت و این احتمال وجود دارد که توسط مسئولان سپاهان از کار برکنار شود.
در دو دیدار دیگر فردا، استقلال خوزستان در اهواز پذیرای سپیدرود رشت است و سیاه جامگان مشهد در ورزشگاه تازه تاسیس و مدرن امام رضای این شهر رودرروی گسترش فولاد قعرجدولی قرار خواهد گرفت.
بازی های هفته هفتم عصر جمعه، سی و یکم شهریور با برگزاری چهار دیدار دیگر به پایان می رسد که طبق برنامه، پارس جنوبی جم که درصدرجدول قراردارد مهمان سایپای تهران است، تراکتورسازی تبریز از پدیده مشهد پذیرایی می کند، پیکان تهران پس از برد شیرین هفته گذشته برابر پرسپولیس این بار میزبان همشهری خود تیم نفت طلائیه است و در آخرین بازی هفته، تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان داربی استان خوزستان را در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*