خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » دنیزلی: تریم برای پاسخ به پیشنهاد استقلال برسر دو راهی قراردارد /امیر خسروجردی

دنیزلی: تریم برای پاسخ به پیشنهاد استقلال برسر دو راهی قراردارد /امیر خسروجردی

سرمربی ترکیه ای و سابق تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که فاتح تریم درباره پیشنهاد باشگاه استقلال تهران با او صحبت کرده است.

درحالی که در چند روز گذشته خبرگزاری ها درایران از پیشنهاد باشگاه استقلال تهران به فاتح تریم، سرمربی سابق تیم ملی ترکیه برای قبول هدایت تیم فوتبال این باشگاه خبر دادند، اما به نظر می رسد این مربی سرشناس ترک تا حضور بر روی نیمکت آبی پوشان پایتخت فاصله زیادی دارد.
مصطفی دنیزلی، سرمربی مشهور ترکیه ای که سالیان قبل برای دوبار هدایت پرسپولیس تهران را برعهده داشت درباره موضوع پیشنهاد باشگاه استقلال به تریم به وبسایت تی آرتی اسپور ترکیه گفت: فاتح تریم برای حضور در تهران با وی مشورت کرده و از او اطلاعاتی دراین باره دریافت کرده است.
وی درادامه افزود: من با تریم دیدار داشتم و مفصل درباره حضور در ایران با وی صحبت کردم و به فاتح گفتم که ایران کشوری فوق‌العاده جذاب و دوست داشتنی برای زندگی است. من ۳ سال در تهران بودم و مردم این کشور کیفیت بالایی در سبک زندگی دارند .البته تریم به من گفت که اگر چنین تصمیمی داشتم حتما باهم به ایران می‌رویم.
سرمربی اسبق تیم های ملی ترکیه و گالاتاسرای در پایان این گفتگو تصریح کرد: تریم را کاملا بر سر دو راهی دیدم و از صحبت‌هایش متوجه شدم که بسیار دو دل است، چرا که در حال سبک و سنگین کردم پیشنهاد ایرانی ها قرار دارد. البته من به او گفتم که استقلال یکی از دو تیم بزرگ ایران است و تماشاگران بسیار خونگرمی دارد که می‌تواند وی را راضی نگه دارد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*