خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » حرکت زشت و توهین بازیکنان سوریه به ایرانی ها / امیر خسروجردی

حرکت زشت و توهین بازیکنان سوریه به ایرانی ها / امیر خسروجردی

درپایان بازی تیم های ملی ایران و سوریه، بازیکنان سوری الفاظ زشتی علیه بازیکنان تیم ایران به کار بردند.

توهین بازیکنان تیم ملی سوریه در انتهای بازی با ایران بازتاب های گسترده ای در رسانه های خارجی داشت.
وبسایت آباراح پرس در این باره گزارش داد: پس از تساوی ۲-۲ ایران و سوریه که منجر به راه یابی سوری ها به بازی پلی آف مقدماتی جام جهانی درقاره آسیا شد، بازیکنان تیم‌ ‌ملی فوتبال سوریه که بازی ۲-۱ باخته را ۲-۲ کرده بودند در رختکن تیمشان به جشن و پایکوبی پرداخته و ازشادی سر از پا نمی‌شناختند.
به نوشته این وبسایت، لاء الشلبی و محمود المواس، ویدئوهایی را در فضای مجازی منتشر کردند که در آن بازیکنان سوریه داخل اتوبوس جمله‌های توهین‌آمیز علیه تیم ملی ایران و بازیکنانش را فریاد می کشند. “ها ها، هی هی، ایرانی‌ها را بدبخت کردیم. همچنین آنها در کنار سر دادن این شعار به بازیکنان ایرانی دشنام هم دادند.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه در مرحله مقدماتی بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت و تیم ملی ایران با ۲۲ امتیاز و به عنوان صدرنشین گروه یک راهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شد. تیم ملی کره جنوبی نیز با ۱۵ امتیاز به عنوان تیم دوم به طور مستقیم به این بازی ها صعود کرد و سوریه با ۱۳ امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به ازبکستان به عنوان تیم سوم راهی بازی پلی آف شد و باید به مصاف استرالیا برود و ازبکستان با حذف از دور رقابت ها ناکام بزرگ این گروه شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*