خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » برانکو: بازی با الهلال یک فینال تمام عیاراست /امیر خسروجردی

برانکو: بازی با الهلال یک فینال تمام عیاراست /امیر خسروجردی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه الهلال عربستان تیم کاملا حرفه ای است، اظهارداشت: دیدار با این تیم، فینال زودرس لیگ قهرمانان آسیا است.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی موفق و کروات تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از برتری این تیم مقابل الاهلی عربستان و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا درجمع خبرنگاران گفت: ما پیروزی بزرگی مقابل الاهلی کسب کردیم. درتمام دقایق بازی، خصوصا وقتی یک بر صفر پیش بودیم و بازیکن‌مان اخراج شد، جنگیدیم. بازیکنان من موفق ظاهر شدند و توانستیم یک بازی بسیار خوب به نمایش بگذاریم. خوشحالیم که توانستیم به بازی برگردیم و آن نتیجه دلخواه را به دست بیاوریم. این بازی یک بازی دراماتیک بود و پیروزی مقابل رقیب عربستانی، ما را به مرحله بعد برد.
سرمربی سرخپوشان پایتخت درخصوص تاثیر تعویض‌هایی که درنیمه دوم بازی انجام داد، تصریح کرد: ما با تعویض بازیکنانی مانند منشا، رسن و مصلح بهتراز قبل بازی کردیم وموفق شدیم از سد الاهلی بگذریم. با آمدن این بازیکنان خون تازه‌ای در تیم ما ایجاد شد که توانستیم نتیجه بگیریم. فصل قبل فقط ۱۳ بازیکن در اختیار داشتم و واقعا روی نیمکت دستم خالی بود اما امسال بازیکنانی داریم که می‌توانیم تعویض کنیم. بازیکنانی همچون محرمی و نعمتی هم روی نیمکت حضور دارند که هر زمان بخواهیم از آنها استفاده می‌کنیم. امشب علیپور عالی بازی کرد و انرژی‌اش را در بازی گذاشت، اما وقتی منشا وارد زمین شد قدرت تهاجمی‌مان را حفظ کردیم. مصلح را هم به زمین آوردیم تا از سانترها بیشتر استفاده کنیم.
وی درپایان درباره دیدار پرسپولیس برابر الهلال دیگر تیم عربستانی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت: بازی ما با الهلال یک بازی ۵۰- ۵۰ است. هیچ‌کس نمی‌تواند نتیجه این بازی را پیش‌بینی کند. در بازی رفت و برگشت با این تیم به تساوی رسیدیم. الهلال پرافتخارترین تیم آسیاست و من بازی این تیم مقابل العین را دیدم. آنها بسیار قدرتمند هستند و بازی ما با الهلال یک جنگ تمام‌عیار است. در این بازی هر کس بهتر بجنگد برنده خواهد بود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*