خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » بازتاب وسیع شکست سنگین پرسپولیس مقابل الهلال دررسانه های عربی/ امیر خسروجردی

بازتاب وسیع شکست سنگین پرسپولیس مقابل الهلال دررسانه های عربی/ امیر خسروجردی

باخت ۴ به صفر پرسپولیس برابر الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازتاب گسترده ای در رسانه ها و مطبوعات عربی داشت.

در بازی رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، سه شنبه شب تیم های پرسپولیس تهران و الهلال عربستان درورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی، پایتخت امارات به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ به صفر آبی پوشان عربستانی خاتمه یافت. پس از این ثبت این نتیجه عجیب، رسانه های عربی پیروزی پرگل الهلال مقابل پرسپولیس را به طور گسترده ای بازتاب دادند. روزنامه الریاض عربستان درمطلبی دراین باره نوشت: هت‌ تریک عمر خریبین باعث شکست پرسپولیس و نزدیک‌ شدن الهلالی ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.
این روزنامه درادامه نوشت: ۱۱هزار و ۳۲۱ تماشاگر در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی حضور داشتند وشاهد برد پرگل الهلال بودند.
سایت عاجل عربستان نیز درمطلبی با تمجید از عمر خریبین، مهاجم سوری تیم الهلال گزارش داد: الهلال با شکست پرسپولیس در یک قدمی فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. الهلال که با حمایت گسترده اماراتی‌ها در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی به میدان رفته بود با ۴ گل از سد پرسپولیس گذشت.
روزنامه‌های الریاضیه و سایت اسپورت عربستان نیز درگزارشی بازی درخشان عمر خریبین و نقش او در آستانه فینالیست‌شدن تیم الهلال در لیگ قهرمانان آسیا را مورد ستایش قرار دادند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*