خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » باباصفری: هندبال ایران به یک مربی بزرگ نیاز دارد/ امیر خسروجردی

باباصفری: هندبال ایران به یک مربی بزرگ نیاز دارد/ امیر خسروجردی

دروازه بان تیم ملی هندبال ایران اظهارداشت: هندبال هم می تواند مثل والیبال برای ایران در آسیا و جهان افتخار آفرینی کند.

محسن باباصفری، دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران و باشگاه استوابخارست رومانی درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی ایران به خبرگزاری فارس گفت: انتخاب سرمربی تیم ملی یکی از دغدغه‌های اصلی فدراسیون است. مدتی بود که علیرضا حبیبی تیم ملی را هدایت می‌کرد، او یکی از مربیان و مدرسان خوب آسیایی و جهانی است و شرایط خوبی برای تیم ملی فراهم کرده بود. با حضور حبیبی، تیم ایران به مسابقات سئول کاپ رفت که در آنجا لژیونرهای ایران غایب بودند.
وی درادامه افزود: اگر قرار است سرمربی انتخاب شود باید پتانسیل هندبالیست‌های ایران در آسیا و جهان هم درنظر گرفته شود. خوشبختانه ما در حال حاضر مانند والیبال می‌توانیم شگفتی‌ساز باشیم و حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. فکر می‌کنم آسیا برای ما کوچک شده است، هرچند که همچنان بازی‌های سختی داریم. به نظر من حتی با حضور تیم‌هایی همچون قطر، کره‌جنوبی، ژاپن، عربستان، بحرین می‌توانیم حرف اول را بزنیم و با اقتدار سهمیه جهانی بگیریم.
دروازه بان لژیونر هندبال ایران درباره آینده تیم ملی ایران اظهارداشت: تیم ملی والیبال با اضافه کردن یک مربی بزرگ توانست به هدف خود برسد و حالا آنها قدرت اول آسیا هستند و حتی در جهان هم مدال کسب می‌کنند. اگر قرار است هدف ما رسیدن به مدال جهانی باشد باید یک مربی خیلی خوب و حرفه‌ای انتخاب شود.
باباصفری درخصوص شرایط این تیم درلیگ هندبال رومانی گفت: در حال حاضر شرایط خوبی هم داریم. چهار هفته از آغاز لیگ رومانی گذشته و خوشبختانه با عملکرد خود توانستیم در جمع تیم‌های بالانشین جدول قرار بگیریم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*