خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » آنچلوتی: فعلا به پاریسن ژرمن فکر نمی کنم /امیر خسروجردی

آنچلوتی: فعلا به پاریسن ژرمن فکر نمی کنم /امیر خسروجردی

سرمربی بایرن مونیخ درباره بازی هفته آینده با پاریسن ژرمن فرانسه درلیگ قهرمانان اروپا گفت: فعلا به دیدارهای بایرن دربوندسلیگا فکرمی کنم.

درحالی که تیم فوتبال بایرن مونیخ هفته آینده در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم پرمهره پاریسن ژرمن فرانسه خواهد رفت، کارلو آنچلوتی درباره این مسابقه حساس به نشریه ورزشی کیکر آلمان گفت: فعلا تمرکزم به دو دیدار بایرن مقابل شالکه صفرچهار و ولفسبورگ در بوندسلیگا است و به بازی با پاریسن ژرمن فکرم نمی کنم.
وی که تیمش قراراست امشب، بیست و هشتم شهریور درهفته پنجم رقابت های بوندسلیگا به مصاف شالکه صفر چهار برود، دراین باره اظهارداشت: سرمربی شالکه در این تیم خوب کار کرده است، آن ها در این فصل شروع خوبی هم در لیگ داشته اند و کار ما در ورزشگاه خانگی این تیم بسیار سخت است. بعد از این بازی، نوبت به مسابقه جمعه این هفته با ولفسبورگ می رسد و هنوز فاصله زیادی با بازی با پاریسن ژرمن داریم.
سرمربی قرمزهای باواریان درپایان تصریح کرد: درست است که اخیراً خیلی خوب نبوده ایم، اما در عین حال از هفت بازی، شش مسابقه را پیروز شده ایم. باید سعی کنیم توازن ایجاد کنیم.
وی درپایان تایید کرد که مشکل مصدومیت خامس رودیگز برطرف شده، ولی این بازیکن کلمبیایی هنوز کاملاً آماده بازی نیست.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*