خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » آسنسیو دومین خرید ارزشمند رئال مادرید لقب گرفت /امیر خسروجردی

آسنسیو دومین خرید ارزشمند رئال مادرید لقب گرفت /امیر خسروجردی

ملی پوش جوان رئال مادرید بعد از کریستیانو رونالدو دومین خرید با ارزش کهکشانی ها شد.

روزنامه اسپانیایی مارکا در گزارشی درباره مارکو آسنسیو، بازیکن جوان و آینده دار رئال مادرید نوشت: کهکشانی ها که لقب بهترین تیم قوتبال اروپا را در اختیار دارند ستاره های زیادی مانند پوشکاش، دی استفانو، زیدان، روبرتو کارلوس و کریستیانو رونالدو را در اختیار داشته اند، اما به تازگی و از فصل گذشته بازیکن جوانی در ترکیب رئالی ها چهره کرده که در آینده ای نزدیک به یکی از ستاره های دنیا تبدیل خواهد شد و این بازیکن کسی نیست جز مارکو آسنسیو که با حضور در ترکیب کهکشانی ها نظرات را به خود جلب کرده است.
به گزارش مارکا، رئال مادرید برای جذب بازیکنان بزرگ فی رقم‌های نجومی را پرداخت می‌کند، اما جالب این که برای آسنسیو تنها ۵ میلیون یورو پرداخته است و این بازیکن جوان آن قدر خوب کار کرده که رقم فسخ قرارداد او اکنون به نیم میلیارد یورو رسیده است.
در ادامه این گزارش آمده است: در نظر سنجی که هواداران رئال مادرید برای بهترین خرید تاریخ این باشگاه انجام دادند کریستیانو رونالدو در جایگاه نخست قرار گرفت و بعد از او نوبت به آسنسیو رسید تا عنوان ارزشمندترین خرید تاریخ کهکشانی‌ها را بعد از رونالدو به دست آورد. این درحالی است که این بازیکن فصل دوم حضورش در رئال را پشت سر می‌گذارد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*