خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » گران ترین انتقال تاریخ فوتبال، نیمار رسما به پاریسن ژرمن پیوست/امیر خسروجردی

گران ترین انتقال تاریخ فوتبال، نیمار رسما به پاریسن ژرمن پیوست/امیر خسروجردی

ستاره برزیلی بارسلونا با انتقال به پاریسن ژرمن، گران قیمت ترین بازیکن تاریخ شد.

به گزارش روزنامه اسپانیایی آس، باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه بامداد جمعه اعلام کرد که به طور رسمی با نیمار، فوق ستاره برزیلی بارسلونا قراردادی پنج ساله و به مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو امضا کرده است.
نیمار پس از پیوستن به تیم پاریسن ژرمن به وبسایت رسمی این باشگاه فرانسوی گفت: از اینکه به پاری سن ژرمن پیوستم، خیلی خوشحالم. از زمانی که به فوتبال اروپا آمدم، این باشگاه یکی از جاه طلب ترین و رقابت جوترین باشگاه ها بوده است. و بزرگ ترین چالش، چیزی که بیش از همه به من انگیزه داد تا به هم تیمی های جدیدم ملحق شوم، این بود که به این باشگاه کمک کنم تا به آنچه هواداران می خواهند، برسد.
پس از امضا این قرارداد جنجالی دنیای فوتبال، ناصر الخلیفه، رئیس قطری باشگاه پاریسن ژرمن هم دراین باره اظهارداشت: با افتخار وخوشحالی پیوستن نیمار جونیور به پاری سن ژرمن را تبریک می گویم. نیماریکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال است. روحیه رهبری اش، او را به یک بازیکن فوق العاده تبدیل کرده است.
وی افزود: اکنون با پیوستن نیمار به پی اس جی، مطمئن هستم که ما می توانیم با حمایت هواداران وفادارمان، به اهداف مان نزدیک تر شویم و بزرگترین آرزوهای مان را تحقق ببخشیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*