خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » وزارت ورزش: تصمیم نهایی درباره شجاعی و حاج صفی به زودی اتخاذ می شود./ امیر خسروجردی

وزارت ورزش: تصمیم نهایی درباره شجاعی و حاج صفی به زودی اتخاذ می شود./ امیر خسروجردی

وزارت ورزش و جوانان به حضور حاج صفی و شجاعی در بازی مقابل مکابی اسرائیل واکنش نشان داد.


پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان امروز با انتشار بیانیه ای به شرکت احسان حاج صفی و مسعود شجاعی در ترکیب تیم پانیونیوس مقابل مکابی اسرائیل اعلام کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انتفاضه و مبارزه با صهیونیسم و حامیانش از ارکان اصلی سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران است و در همین راستا وزارت ورزش و جوانان با پیروی کامل از آرمان های امام راحل ( ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، رژیم نامشروع اسراییل را به رسمیت نمی شناسند و آن را به عنوان یک اصل خدشه ناپذیر نظام برای ترویج روحیه مبارزه  و اسلامی علیه صهیونیستها سرلوحه خود قرار داده است.
 درمورد این دو بازیکن هم وزارت ورزش  پس از دریافت اطلاعات و گزارش های لازم از فدراسیون فوتبال و سایر منابع در چارچوب اصول و مبانی سیاست خارجی نظام و حفظ منافع ملی تصیمات مقتضی را اتخاذ خواهد کرد.
مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی این وزارتخانه درباره حضور دو بازیکن تیم ملی ایران در بازی با مکابی اسرائیل گفت: قطعا تصمیم گیری در مورد این دو بازیکن درحیطه اختیارات فدراسیون فوتبال بوده و آن هم منوط به بررسی تمام جوانب و شنیدن اظهارات این ملی پوشان است.
وی درپایان اظهارداشت: این اقدام در هرصورت محکوم استف اما تصمیم نهایی و مقتضی توسط فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان  اتخاذ خواهد شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*