خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » واکنش تند فدراسیون فوتبال به حضور شجاعی و حاج صفی مقابل تیم اسرائیلی /امیر خسروجردی

واکنش تند فدراسیون فوتبال به حضور شجاعی و حاج صفی مقابل تیم اسرائیلی /امیر خسروجردی

فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه ای حضور مسعود شجاعی و احسان حاج صفی در ترکیب تیم پانیونیوس مقابل مکابی اسرائیل را به شدت محکوم کرد داد.

به گزارش خبرگزاری های ایران، روابط عمومی فدراسیون فوتبال امروز جمعه با انتشاربیانیه ای ضمن محکوم کردن حضور این دوملی پوش را درترکیب پانیونیوس مقابل نماینده اسرائیل اعلام کرد: پیرو مذاکرات متعدد انجام شده با این دو بازیکن وعلیرغم فشارهای سنگین وارده از سوی باشگاه پانیونیوس یونانی، آنها در بازی رفت در فلسین اشغالی حاضر نشده و  این مهم را با پذیرش جریمه های مالی رعایت کردند.
درادامه این بیانیه آمده است: درباره حضور این دو بازیکن در دیدار برگشت که شب گذشته به انجام رسید، ضمن محکوم نمودن قاطع اتفاق رخ داده، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در حال بررسی دقیق و کارشناسی همه جانبه ماجرا بوده که بدون شک طی این مسیر می‌بایست پس از گفت و گوی رو در رو با این دو بازیکن و لحاظ کردن نظرات قبلی فدراسیون به نامبردگان انجام شود.
بدون شک ورزشکاران پرافتخار ایران زمین همواره نشان داده‌اند که هیچ علاقه‌ای به رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی حتی در آوردگاه بزرگ المپیک و جهانی نداشته، ندارند و نخواهند داشت و مرام پهلوانی آنان طی سالیان زبانزد بوده و اتفاق شب گذشته در خارج از کشور و برنامه‌های فوتبال فدراسیون بوده است.
در دور برگشت مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال لیگ اروپا پنجشنبه شب تیم پانیونیوس درحالی که مسعود شجاعی و احسان حاج صفی دو ملی پوش ایرانی خود را نود دقیقه در ترکیب داشت مقابل تیم مکابی اسرائیل یک به صفر مغلوب شد و در مجموع دو بازی رفت و برگشت با باخت دو به صفر از دور رقابت ها حذف شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*