خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » لیگ قهرمانان آسیا، مصاف حساس پرسپولیس و الاهلی در مسقط /امیر خسروجردی

لیگ قهرمانان آسیا، مصاف حساس پرسپولیس و الاهلی در مسقط /امیر خسروجردی

مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان فردا برگزار می شود.

بازی های دور رفت این مرحله فردا آغاز می شود که طبق برنامه پرسپولیس تهران در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط، پایتخت عمان در دیداری حساس و سرنوشت سازی میزبان الاهلی عربستان است.قضاوت این دیداربرعهده ادهم مخادمه اردنی است.
سرخپوشان پایتخت که به عنوان صدرنشین لیگ برتر ایران راهی عمان شدند برای دیدار فردا به دنبال کسب برد و سه امتیاز مسابقه با رقیب عربستانی هستند تا ذخیره ای مناسب برای بازی برگشت داشته باشند.
پرسپولیس در این فصل با به خدمت گرفتن، شجاع خلیل زاده و شایان مصلح درخط دفاع، بشار رسن عراقی و سیامک نعمتی در خط هافبک و گادوین منشا نیجریه ای در خط حمله، به خوبی خود را برای رویارویی با الاهلی عربستان آماده کرده اند.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس هم درباره این بازی گفت: الاهلی یکی از بهترین تیم های قاره آسیا است. این تیم در خط هافبک و دفاع به خوبی خود را تقویت کرده و نباید از مهاجمان گلزن این تیم غفلت کرد.
وی افزود: ما برای این بازی برنامه مشخصی داریم و به دنبال این هستیم که نتیجه خوبی را در بازی رفت رقم بزنیم و قدرت فوتبال ایران را در آسیا نشان دهیم. در سوی دیگر میدان، الاهلی عربستان نیز که این فصل سرگئی ربروف اوکراینی را به عنوان سرمربی دراختیار دارد چند بازیکن جدید را در فصل نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گرفته و از این نظر به خوبی خود را تقویت کرده است.
دیدار برگشت دو تیم ۲۱ شهریور به میزبانی الاهلی عربستان در ابوظبی امارات برگزار خواهد شد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*