خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » لیگ برتر فوتبال ایران، جدال نفت و پرسپولیس در تختی/ امیر خسروجردی

لیگ برتر فوتبال ایران، جدال نفت و پرسپولیس در تختی/ امیر خسروجردی

هفته سوم لیگ برتر عصر فردا آغاز می شود.


این رقابت ها عصر فردا با برگزاری سه مسابقه وارد هفته سوم می شود که طی آن در مهمترین مسابقه تیم های تهرانی نفت و پرسپولیس در ورزشگاه تختی به مصاف هم می روند.
پرسپولیس که در دوبازی ابتدایی خود مقابل فولاد و تراکتورسازی به دو برد متوالی دست پیدا کرده برای برد و کسب سه امتیاز گام به این مسابقه خواهد گذاشت و درصورت برتری مقابل همشهری خود نه امتیازی شده و جایگاهش را در صدر جدول رده بندی مستحکم خواهد کرد. در آنسوی میدان، نفتی ها که با مشکلات عدیده مدیریتی و مالی روبرو هستند در دو بازی قبلی خود صاحب یک برد و یک تساوی شدند و با روحیه ای مضاعف رودرروی حریف نامدار خود قرار خواهند گرفت. از نکات جالب توجه دراین مسابقه می توان به رویارویی حمید درخشان و برانکو ایوانکوویچ بر روی نیمکت سرمربیگری دو تیم اشاره کرد.
در دوبازی دیگر فردا نیز تیم های بحران زده گسترش فولاد تبریز و سپیدرود رشت به مصاف هم می روند. این دو تیم در دو بازی گذشته خود متحمل دو شکست شدند و تیمی که در این بازی شکست بخورد احتمال تغییرات در نیمکت مربیگری اش وجود خواهد داشت.
و استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای سایپای تهران است.
پنج بازی باقیمانده هفته سوم عصر جمعه برگزار می شود که در مهمترین دیدار استقلال تهران یک امتیازی در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی تبریز است که در دو بازی قبلی خود امتیازی کسب نکرده است

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*