خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » خادم: نمی خواهیم کشتی در اختیار تنها چند ستاره باشد/ امیر خسروجردی

خادم: نمی خواهیم کشتی در اختیار تنها چند ستاره باشد/ امیر خسروجردی

رئیس فدراسیون کشتی با دفاع از برگزاری رقابت های انتخابی تیم های ملی گفت: برای رسیدن به اهداف خود حاضریم قربانی شویم.
رسول خادم در جمع خبرنگاران درباره برگزاری رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی ایران و اعزام ترکیبی جدید به مسابقات جهانی پاریس اظهارداشت: برای انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات جهانی، رقابت های انتخابی قانونمند برگزار شد وتیمی که به مسابقات اعزام می شود، هم در فرنگی و هم در آزاد، تیم جوانی است. با این طرز تفکر شاید فدراسیون قربانی کشتی شود. البته این موضوع به لحاظ مدیریتی عاقلانه نیست، اما راه درست همین است.

وی تصریح کرد: این مهم اتفاق افتاد، امکان دارد این موضوع برای فدراسیون خیلی پرهزینه باشد، امکان دارد فدراسیون قربانی شود، اما فدراسیون اگر به المپیک ٢٠٢٠ فکر می کند باید چنین جسارتی داشته باشد. این جسارت ورزی را سال های قبل هم تا حدودی و نه بطور کامل تجربه کردیم و خیلی از کشتی گیران باتجربه مان را درانتخابی تیم ملی از دست دادیم، اما در مقابل استعدادهایی را شناسایی کردیم که این استعدادها، خودشان اسباب آبرو و افتخار برای کشتی ایران شدند. فدراسیون کشتی باید جسارت به خرج بدهد و این فراز و نشیب را بپذیرد.
رئیس فدراسیون درباره خطرات ناکامی کشتی ایران در رقابت های جهانی پاریس اظهارداشت: تهدید احتمالی این است که ما نتوانیم در فرانسه نتایجی را که می خواهیم بگیریم، اما پذیرفتن مسابقات انتخابی منافعی که برای کشتی دارد این خواهد بود که ما استعدادهای برتر و شایسته خودمان را برای المپیک ۲۰۲۰ شناسایی می کنیم، مسابقاتی که احتمال دارد خیلی از چهره های با تجربه امروز ما در آنجا حضور نداشته باشند. از همه مهم تر در چند سال گذشته از دل انتخابی تیم ملی توانستیم شرایطی داشته باشیم که بتوانیم هم زمان دو تیم مجزا به مسابقات آسیایی و کشورهای اسلامی بفرستیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*