خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

فیفا با حکمی سنگین فوتبال ایران را نقره داغ کرد.نکونام، آزمون و حاج صفی محروم شدند.

3013

ایسنا دراین باره نوشت:کمیته انضباطی فیفا تیم ملی فوتبال ایران به علت بروز اتفاقات حاشیه ای در بازی این تیم مقابل قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را با مجازات های سنگین روبرو کرد.
براین اساس، سردار آزمون و احسان حاج صفی هرکدام یک جلسه از همراهی تیم ملی محروم شدند و جواد نکونام مربی تیم ملی ایران هم با محرومیت سه جلسه ای از جانب فیفا روبروشد.
همچنین به سایر اعضای کادر فنی و بازیکنان شامل پژمان منتظری که نامش در گزارشهای اولیه ارسالی ناظر بازی به مقامات فیفا و ای اف سی اشاره های متعدد شده بود، محرومیتی تعلق نگرفت.
البته فدراسیون فوتبال ایران اطلاعی از نامه محرومیت‌های احتمالی ارسالی فیفا به فدراسیون فوتبال قطر در خصوص حوادث این دیدار ندارد، از این رو ضمن تاکید بر این نکته که این اطلاعیه صادر شده تنها مرجع مورد قبول فدراسیون در اطلاع رسانی احکام صادره به حساب می آید اعلام می دارد سایر اظهارنظرها در این خصوص وجاهت نداشته و پس از بررسی و تحلیلهای لازم، طی نشستی خبری با حضور مقامات فدراسیون فوتبال، اطلاعات مرتبط در اختیار رسانه های محترم قرار خواهد گرفت.

پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل آمریکا در جام بین قاره ای

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در اولین دیدار خود در مسابقات فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای در امارات موفق شد برابر تیم آمریکا به پیروزی پرگل ۶-۲ رسید.
محمد علی مختاری، مسلم مسیگر، مصطفی کیانی و سید علی ناظم (هر کدام یک گل) و محمد احمدزاده (دو گل) در این مسابقه برای ایران گلزنی کردند.
مسابقات فوتبال ساحلی جام بین قاره ای جهان در کشور امارات و در دو گروه برگزار می‌شود. تیم ایران در گروه ۲ در کنار تیم‌های آمریکا، مصر و روسیه قرار دارد.

ولاسکو در تیم ملی آرژانتین ماندنی شد.

ایسنا دراین باره گزارش داد:خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین قرارداد ۴ ساله و جدیدی را با این تیم امضا کرد و به این ترتیب تا سال ۲۰۲۰ در این تیم ماندنی شد.
وی به همراه تیم ملی آرژانیتن در المپیک ریو حاضر بود و با این قرارداد او می‌تواند باردیگر شانس خود را برای حضور در المپیک امتحان کند.
پیش از این، برخی رسانه‌های روسی از احتمال حضور ولاسکو در تیم ملی روسیه خبر داده بودند.

گواردیولا:برابر بهترین تیم جهان پیروز شدیم.

ایسنا به نقل از اسکای اسپورت نوشت:پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی انگلیس پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل بارسلونا درلیگ قهرمانان اروپا گفت:بارسلونا در ۳۰ دقیقه نخست بازی عملکرد خیره کننده‌ای از خود نشان داد، این در حالی بود که ما آشفته و پر اشتباه ظاهر شدیم، اما گل نخستی که به ثمر رساندیم باعث شد تا به بازی برگردیم و با آرامش بالا به بازی خود ادامه دهیم. در نیمه دوم روی ضد حملات فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. از عملکرد بازیکنان رضایت دارم و بسیار خوشحالم که توانستیم به پیروزی برسیم. این برای نخستین بار است که برابر بهترین تیم جهان به پیروزی می رسیم.
وی افزود:باید این نتایج خوب ما ادامه داشته باشد. بارسلونا تیم بسیار خوبی است و پیروز شدن برابر این تیم اصلا آسان نیست. خوشبختانه این بار از فرصت‌های که به دست آوردیم به خوبی استفاده کردیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم.

مسی رکورد رائول گونزالس را شکست.

مهاجم بارسلونا با گلی که به منچسترسیتی زد توانست از رکورد رائول گونسالس در لیگ قهرمانان اروپا پیشی بگیرد.
لیونل مسی‌‌‌‌‌ دربازی سه شنبه شب بارسلونا مقابل منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شد و توانست رکورد رائول گونسالس در مرحله گروهی این رقابت ها را بشکند. مهاجم پیشین رئال‌ مادرید در این مرحله، ۵۳ گل به ثمر رسانده بود و اکنون مسی با ۵۴ گل بالاتر از او قرار گرفته است.
دراین حال، این رکورد تهدیدی برای رکورد ثبت شده توسط کریستیانو رونالدو است. مهاجم رئال‌ مادرید سال گذشته در لیگ قهرمانان در مرحله گروهی یازده گل به ثمر رساند و اکنون مسی با هفت گل و دو بازی پیش‌رو می‌تواند به این رکورد برسد. البته مهاجم بارسلونا این تعداد گل را تنها در سه بازی به ثبت رساند و اختلافش را با هم تیمی‌اش یعنی لوییس سوارس (۴۶ گل) بیشتر کرد و فاصله‌اش را با رونالدو به ۶ گل رساند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*