خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

کی روش:صحبت درباره جام جهانی خیلی زود است.

2997

ایسنا دراین باره نوشت:کارلوس کی روش در کنفرانس خبری پس از بازی ایران با کره جنوبی‌ در ابتدای صحبت‌هایش گفت: همانطور که همه شاهد بودیم، امشب برابر یکی از بهترین‌تیم‌های آسیا به پیروزی رسیدیم. ارزش این برد به خاطر شکست کره جنوبی خیلی زیاد است. امشب توانستیم سه امتیاز دیگر را بدست آوردیم. بازی امشب چهارمین بازی ما بود و هنوز شش بازی دیگر باقی مانده است و باید در ادامه مسیر و با تمرکز بالا کار کنیم.
وی ‌افزود: می‌خواهم به بازیکنان دو تیم تبریک بگویم. خصوصا به بازیکنان خوب تیم خودم تبریک بگویم که تا این حد خوب بازی کردند. جا دارد از تماشاگران هم تشکر کنم. به همه ایرانیان شب‌های اخیر را تسلیت می‌گویم و از هواداران هم تشکر می‌کنم که در این شب خاص به کمک ما آمدند.
او در پاسخ به این سوال که چرا از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی صحبت نمی‌کند، گفت: چون رقابت‌ها ادامه دارد، برای صحبت کردن در این موارد خیلی زود است. نمی‌خواهم صحبتی بکنم چون اتفاقات زیادی قطعا در ۶ بازی پیش رو رخ خواهد داد.
سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی درباره جوسازی کره‌ای‌ها، عنوان کرد: ما امشب ثابت کردیم که تیم‌ها باید در زمین خودشان را ثابت کنند. نتایج تعیین کننده هستند. ما دو برد خوب به دست آورده‌ایم و این دو برد اخیر ما، قسمتی از راه ماست. هنوز شش بازی باقی مانده‌ است. مهم‌ترین پیام این بازی این بود که آماده‌سازی خود را نباید رها کنیم. باید حمایت‌ها صورت بگیرد و باید با قدرت بیشتر خود را آماده کنیم چون این تیم چنین قدرت و توانایی‌ای دارد.

اشتیلیکه:ایران از هر لحاظ بهتر بود و برد.

سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت که تیم ملی ایران مستحق پیروزی برابر تیمش بوده است.
اولی اشتیلیکه سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال کره جنوبی پس از شکست تیمش مقابل ایران درورزشگاه آزادی گفت‌: باید بگویم که از شکست ناراحت هستم. ما فرصت های خوبی را از دست دادیم. هر دو تیم بازی جوانمردانه‌ای را ارائه دادند. تیم بهتر در این بازی به پیروزی رسید. ما در سی دقیقه اول فاجعه آمیز بازی کردیم ولی در نیمه دوم بازی متعادل شد. با این‌حال ما در سی دقیقه اول بازی گل خوردیم و همان گل باعث شد تا شکست بخوریم.
وی در پاسخ به سوالی خبرنگار کره‌ای که چراتیمش در طول ۹۰ دقیقه شانس گلزنی خاصی نداشت، گفت: بله درست است. ما در موقعیت‌های تک به تک همیشه بازنده بودیم و بازیکنان ایران برنده تک به تک ها بودند. در توپ‌های ریباند هم ایران موفق بود و این نشان می‌دهد که تیم ایران چقدر به لحاظ جسمانی برتر از ما بود. ما با بازیکنان و کادر مختلف به ایران آمدیم و تاکنون نتوانستیم نتیجه بگیریم و این شاید به دلایل مختلفی بستگی داشته باشد.
سرمربی کره جنوبی درپاسخ به سوالی درباره چهارمین شکست پیاپی تیم ملی کره جنوبی برابر ایران و اینکه چقدر برای تیمش شانس صعود به جام‌جهانی قائل است، عنوان کرد: ما باید تمام بازی‌های خانگی خود را ببریم تا به صورت مستقیم به جام‌جهانی برویم. اما درباره بخش دیگر سوالتان باید بگویم ما به لحاظ بدنی ضعیف‌تر از ایران هستیم و برای برطرف کردن این نقیصه باید بهتر بازی کنیم. برای بهبود در وضع بدنی، باید از سطح پایه کار را دنبال کنیم.

بازتاب گلزنی سردار آزمون به کره جنوبی در سایت های روسی

به نوشته تسنیم، سایت روزنامه اسپرت اکسپرس روسیه یکی از اخبار صفحه اصلی خود را به گلزنی سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم روستوف اختصاص داد.
این روزنامه درباره گلزنی سردار نوشت: آزمون با گل خود توانست زمینه ساز پیروزی ایران برابر کره جنوبی در هفته چهارم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شود.
دراین حال، شبکه آر اسپرت روسیه نیز با درج تصویری شادی پس از گل سردار آزمون در کنار رامین رضاییان و اشکان دژاگه نوشت: تیم ملی ایران در چهارمین بازی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه میزبان کره جنوبی بود و با یک گل به پیروزی رسید.

بوفون جایزه پای طلایی را دریافت کرد.

خبرگزاری تسنیم دراین باره گزارش داد:جایزه ویژه پای طلایی سال ۲۰۱۶ جهان که به بازیکنان بالای ۲۸ سال تعلق می‌گیرد به دروازه‌بان ۳۸ ساله ایتالیایی باشگاه یوونتوس اهدا شد.
جیان لوئیجی بوفون با سابقه ۲۱ ساله در فوتبال حرفه‌ای جهان اولین دروازه‌بانی است که جایزه پای طلایی را دریافت کرده است. روبرتو باجو (۲۰۰۳)، پاول ندود (۲۰۰۴) و الکساندر دل پیرو(۲۰۰۷) از جمله بازیکنان پیشین باشگاه یوونتوس بودند که این جایزه را به دست آوردند.
بنا براین گزارش:نامزدهای دریافت جایزه پای طلایی توسط روزنامه نگاران معتبر بین المللی معرفی و سپس به صورت اینترنتی توسط هواداران فوتبال برنده نهایی آن مشخص می‌شود. ۱۰ نامزد اصلی دریافت جایزه پای طلایی در سال ۲۰۱۶ متشکل از بوفون، لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، پیرلو، کاوانی، لمپارد، کاسیلاس، کاکا، تیاگو سیلوا و وین رونی بودند.

گیگز:مورینیو مقصر افت وین رونی است.

اسطوره شیاطین سرخ از وضعیتی که وین رونی دارد ناراحت است و به انتقاد از مورینیو پرداخت.
ایسنا به نقل از اسکای اسپورت گزارش داد:‌رایان گیگز همبازی سابق رونی به انتقاد از مورینیو پرداخت و او را مقصر اصلی ناکامی رونی می‌داند.
وی گفت: متاسفم که رونی به چنین وضعیتی افتاده است. متاسفانه او روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. او سردرگم شده است چرا که در آغاز فصل سرمربی تیم به رونی قول داد که از او به عنوان مهاجم نوک استفاده می‌کند اما الان مدام پست او تغییر می‌کند و این باعث شده تا حسابی سردرگم شود و تمرکز لازم را نداشته باشد. تنها راه بازگشت رونی به روزهای اوج زمین تمرین است. او باید به خوبی تمرین کند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*