خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

دیدار دوستانه ایران و عراق لغو شد.

2040

ایسنا نوشت:در حالیکه سایت فیفا از برگزاری دیدار دوستانه ایران و عراق در ۱۹ آبان ماه خبر داده بود به دلیل عدم توافق دو تیم، این بازی لغو شد.
به گزارش ایسنا،‌‌ پنجمین بازی عراق در مرحله انتخابی جام جهانی مقابل امارات در ابوظبی است و آنها خواستار برگزاری بازی در این کشور بودند، اما مسئولان تیم ملی ایران نظر متفاوتی داشتند و به دنبال برگزاری بازی در تهران بودند که در نهایت این بازی لغو گردید.

محمد طاهری کاپیتان جدید تیم ملی فوتسال ایران شد.

خبرگزاری ایلنا دراین باره گزارش داد:پس از خداحافظی کشاورز از تیم ملی فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی محمد طاهری، بازیکن باتجربه این تیم را به عنوان کاپیتان برگزید.
به نوشته ایلنا، سرمربی تیم ملی فوتسال در این باره می‌گوید:جا دارد که از محمد کشاورز به خاطر نمایش درخشانش در تیم‌ملی تشکر کنم. خیلی‌ها فکر می‌کردند حضور کشاورز در تیم ما فرمالیته است اما او گل تاثیرگذاری در دیدار با برزیل برای ما زد و نشان داد هنوز ستاره است. خوشحالم که او زمانی خداحافظی کرد که با این گل ها جاودانه شد. کاپیتان تیم‌ملی بعد از کشاورز، محمد طاهری است که امیدوارم بتواند در این مسئولیت موفق باشد.

گواردییولا:این بدترین شکست عمرم نبود.

پپ گواردیولا، سرمربی سابق «آبی و اناری ها» با وجود اینکه دروازه بانش اخراج شد و ستاره سابقش در برابر او هت تریک کرد، تأکید می کند که متحمل شکستهای سخت تر از این نیز شده است.
درپی شکست ۴ به صفر و سنگین منچستر سیتی مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی معتقد است، این بدترین شکستی نبود که تا به حال متحمل شده است.
وی گفت: بدترین شکست عمرم مربوط به زمانی می شود که در بایرن مونیخ بودم و به رئال مادرید (با نتیجه چهار بر صفر) باختیم. در آن بازی که مربی بایرن بودم (سال ۲۰۱۴) ما موقعیتی خلق نکردیم، اما امروز این کار را انجام دادیم، فرصتهایی برای زدن یک یا دو گل ایجاد کردیم. اما بارسلونا می تواند شما را تنبیه کند، آنها کیفیت بالایی دارند. ما بازی را کنترل کردیم و انتظار گلزنی داشتیم.

سوارز دومین کفش طلایش را هم گرفت.

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا پاداش گل‌های پرتعدادی را که فصل گذشته در لالیگا برای آبی‌و‌آناری‌ها به ثمر رساند، گرفت
به گزارش تسنیم، لوئیز سوارز پنجشنبه کفش طلای اروپا را به‌عنوان جایزه بهترین گلزن فوتبال باشگاهی اروپا در فصل ۱۶-۲۰۱۵ گرفت و برای دومین بار مفتخر به دریافت این جایزه شد.
سوارز که پیش از این یک بار در فصل ۱۴-۲۰۱۳ موفق به کسب توپ طلا شده بود، حالا در کنار کسانی مانند اوزه بیو، گرد مولر، دودو جورجسکیو، فرناندو گومز، آلی مک‌کویست، ماریو ژاردل، تیری آنری و دیه‌گو فورلان قرار گرفته است که همگی دو بار موفق به کسب کفش طلای اروپا شده‌اند. اکنون تنها کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بیشتر از سوارز کفش طلا را برده‌اند که به ترتیب چهار و سه بار موفق به کسب این جایزه شده‌اند.

آنچلوتی:این همان بایرنی است که انتظار دارم.

ایسنا دراین باره به نقل از نشریه آلمانی کیکر نوشت:بایرن مونیخ بعد از سه تساوی پیاپی رنگ پیروزی را درلیگ قهرمانان برابر آیندهوون هلند دید و خود را از زیر فشار خارج کرد.
کارلو آنچلوتی سرمربی بایرن در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت. سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ گفت: این همان بایرنی است که انتظار دارم. بسیار خوب ظاهر شدیم و در نهایت به آنچه که شایسته اش بودیم رسیدیم.
او ادامه داد: بازی را خوب شروع کردیم. در ۳۰ دقیقه نخست توفانی ظاهر شدیم و فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و در نهایت هم دو گل به ثمر رساندیم اما در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه نخست این آیندهوون بود که روی اشتباهات ما و در ضد حملات خطرناک ظاهر شد و دروازه ما را هم باز کرد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*