خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

جوانمردی نامزد بهترین ورزشکار زن ماه سپتامبر

2045

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا، پس از سیامند رحمان که شب گذشته با پایان یافتن نظر سنجی آی پی سی، عنوان بهترین ورزشکار مرد ماه سپتامبر را بدست آورد، ساره جوانمردی نیز نامزد دریافت این عنوان شد.
وی برای کسب این عنوان با ورزشکارانی از ایتالیا ( شمشیربازی)، آمریکا ( ترایتلون)، نیوزلند ( شنا)، نیجریه ( وزنه برداری)، چین ( شنا) رقابت می کند.
ساره جوانمردی در جریان بازی های پارالمپیک ریو موفق به کسب دو نشان طلا در رشته های تپانچه خفیف ۵۰ متر و تپانچه بادی ۱۰ متر شد.

برانکو:چرا از کی روش نمی پرسید غفوری را جای رضائیان بازی نمی دهد:هیچ بازیکنی را تنبیه نمی کنم.

به نوشته تسنیم، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از برتری ۳ بر صفر تیمش مقابل نفت تهران گفت: خیلی خیلی به خاطر این برد خوشحالم. یک رضایت‌مندی بزرگ به هواداران پرشورمان هدیه کردیم و واقعاً از صمیم قلب تبریک بزرگی به بازیکنانم می‌گویم. همه می‌دانستیم که روز سختی خواهیم داشت، چرا که قبل از بازی تراکتورسازی گفته بودم که هر توقف در لیگ برای ما خوشایند نیست.
وی درباره اینکه هواداران خواستار حضور رامین رضاییان بودند اما چرا با او لجبازی می‌کنید، گفت: دقیقا هواداران مهم‌ترین مسئله برای ما هستند، اما آنها آرام‌طبع، علیپور و نوراللهی را هم خواسته‌اند. به من کمک کنید، رضاییان را جای چه کسی بگذارم؟ لطفا نام ببرید. شما باشید رضاییان را جای حسین ماهینی به میدان می‌فرستید؟ شما می‌پرسید چرا پنج دقیقه به رضاییان بازی نمی‌دهید، در صورتی که این حرف دخالت است. دفاع ما خوب کار کرده و نباید تغییراتی صورت بگیرد. خصومتی با رضاییان ندارم، اما دفاع ما خوب بازی می‌کند.
برانکو ادامه داد: شما در کنفرانس خبری سرمربی تیم ملی از او نمی‌پرسید که چرا وریا غفوری را به جای رامین رضاییان بازی نمی‌دهید؟ من به هواداران احترام می‌گذارم و شاهد بودید که چطور بازیکنان را تشویق کردند. تا جایی که به رضاییان ربط دارد، باید بگویم که خط دفاع خوب کار کرده و انتظار داشتم محمد انصاری، سیدجلال حسینی و حسین ماهینی تشویق شوند.
وی در مورد اینکه گفته می‌شود رضاییان قربانی اختلاف شما و کی‌روش شده است، خاطرنشان کرد: چرا باید قربانی شود؟ شما بگویید رضاییان به جای چه کسی باید بازی کند؟ خواهش می‌کنم بگویید. من هیچ بازیکنی را تنبیه نمی‌کنم و نمی‌دانم چرا این فکر را می‌کنید. یعنی باید رضاییان را به عنوان مهاجم به زمین بفرستیم تا بازی کند؟ چرا فکر می‌کنید علیه رضاییان موضع گرفته‌‌ام؟ باید مصدومیت یا بحثی بوجود بیاید تا رضاییان بازی کند.

خوردبین:برانکو می گوید رضائیان آماده نیست.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو بر این اعتقاد است که رامین رضاییان آمادگی لازم برای بازی ندارد.
محمود خوردبین درباره عدم حضور رامین رضاییان در ترکیب پرسپولیس گفت: فعلا برانکو او را در تیم نمی‌گذارد و می‌گوید رضاییان آماده نیست و بر این باور است که این بازیکن در تیم آماده نیست. البته ممکن است او به زودی برای تیم بازی کند.
سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص عدم مصاحبه کردن بازیکنان این تیم تصریح کرد: اسپانسر این موضوع را خواسته است که ما مصاحبه نکنیم و ما هم از رسانه‌ها خواهش کردیم که چنین اتفاقی رخ بدهد.

مورینیو:همیشه بازی کردن در آنفیلد را دوست دارم.

سرمربی منچستریونایتد می گوید که برای بازی مقابل لیورپول لحظه شماری می کند، اما احساس نمی کند این دیدار سرنوشت قهرمان فصل را مشخص کند.
خبرگزاری مهر نوشت:تیم های فوتبال لیورپول و منچستریونایتد در حالی روز دوشنبه در لیگ برتر انگلیس مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند، که یاران «ژوزه مورینیو» می توانند با کسب یک پیروزی در این دربی شمال غربی انگلیس تا جایگاه چهارم جدول، که اکنون با ۱۶ امتیاز در اختیار لیورپول است، بالا بیایند.
سرمربی یونایتد در رابطه با این دیدار به خبرنگاران گفت: باید احساسش کنم، بازی کنم و سپس نتیجه گیری کنم، اما من برای مدتی طولانی در انگلیس بوده ام. مشخصاً تا به حال این بازی را تجربه نکرده ام ولی به کرات مقابل لیورپول و منچستریونایتد بازی کرده ام، اهمیت این باشگاه ها را می فهمم و اکنون که در یونایتد هستم عظمت این دو رقیب تاریخی بزرگ را بیشتر درک می کنم. به آنجا می روم تا بازی خودم را به نمایش بگذارم. می روم که کارم را انجام دهم و طبیعتاً آنجا از کارم لذت می برم.
همچنین مربی سابق پورتو، چلسی، اینترمیلان و رئال مادرید ادامه داد: جو آنجا را دوست دارم، از ویژگیهای طبیعی اینچنین بازی‌هایی است، اما به عنوان سرمربی منچستریونایتد معنای بیشتری می دهد، زیرا نمی توانیم رقابت تاریخی بین باشگاه قبلی ام (چلسی) و یونایتد و لیورپول را مقایسه کنیم. برای انجام این بازی لحظه شماری می کنم. همیشه بازی کردن در «آنفیلد» را دوست دارم. بارها آنجا پیروز شدم و همچنین شکست خوردم. در بازیهای بزرگ، هم پیروز شدم و هم بازنده بوده ام، پس نمی توانم بگویم که دوست دارم به آنجا بروم زیرا همیشه موفقم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*