خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

فیفا ملوان را به کسر شش امتیاز و سقوط به دسته سوم تهدید کرد.

2886

خبرگزاری تسنیم دراین باره به نقل از روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی گزارش داد:باشگاه ملوان خبر دریافت نامه تهدیدآمیز توسط کمیته انضباطی فیفا را که باشگاه در آن به پرداخت جریمه ۳۰۰ هزار دلاری به زوران زلاتکوفسکی محکوم شده است، تأیید کرد.
به نوشته تسنیم:در این نامه، به باشگاه ملوان مهلت اندکی جهت پرداخت یکجا و کامل جریمه مورد نظر داده شده است و در صورتی که در زمان تعیین شده این مبلغ به صورت یک جا به بازیکن مورد نظرپرداخت نشود، خطر کسر شش امتیاز و سقوط به دو دسته پایین‌تر، قوهای سپید را تهدید می‌کند.
زوران لاتکوفسکی در دوره‌ای که سهام ملوان در اختیار منطقه آزاد قرار داشت، با باشگاه قرارداد امضا کرد و یک سال بعد در حالی که سهام به گروهی دیگر منتقل شده بود از باشگاه جدا شد. در حالی که گفته می‌شود این بازیکن حاضر بود قرارداد خود را با مبلغی بسیار پایین فسخ کند، اما در نهایت کار به کمیته انضباطی فیفا و شکایت کشید و ملوان به پرداخت ۳۰۰ هزار دلار محکوم شد.

تیم ملی فوتسال ایران به آمریکا دعوت شد.

به واسطه درخشش تیم ایران در جام جهانی فوتسال کلمبیا ، کادر فنی تیم ملی پیشنهاداتی را برای انجام بازی تدارکاتی در ماه‌های پیش رو دریافت کرده است. اولین کشور درخواست کننده بازی با ایران، برزیل بود که در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی برابر ایران شکست خورد و از دور این رقابتها کنار رفت.
دراین حال، علاوه بر برزیل، مسئولان فوتسال آمریکا هم خواهان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران شده‌اند. آنها پیشنهاد خود را در کلمبیا به گوش کادر فنی تیم ایران رسانده‌اند ولی پاسخ قطعی دریافت نکرده‌اند.
دراین رابطه: علی صانعی مدیرفنی تیم ملی فوتسال ایران با تایید این مطلب گفت: این پیشنهاد به صورت شفاهی به ما اعلام شد ولی از آنها خواستیم که درخواست خود را به صورت کتبی به فدراسیون فوتبال ایران و یا کمیته فوتسال ارسال کنند تا بررسی شود
صانعی افزود: برای انجام بازی با تیمی مثل آمریکا فقط بحث کمیته فوتسال نیست و باید نهادهای دیگر هم نظر بدهند. به همین دلیل خواستیم که پیشنهادشان را کتبا به فدراسیون اعلام کنند.

الکساندر نوری:ایران بخشی از زندگی من است.

الکساندر نوری با کسب نتایج خوب در سه بازی تا پایان فصل به عنوان سرمربی ایرانی تیم فوتبال وردربرمن آلمان انتخاب شد.
وی که تاحدودی نیز می تواند فارسی صحبت کند، با چالش های زیادی در این فصل روبرو شده است و اکنون همه هواداران وردربرمن امیدوار هستند تا این تیم با هدایت نوری ۳۷ ساله بتواند خودش را از انتهای جدول رها کند و به جمع تیم های بالانشین اضافه شود.
نوری درباره حضور به عنوان سرمربی وردربرمن گفت: طبیعی است که بیشتر از قبل معروف شدم. در وردربرمن بودم و با فضای این تیم آشنایی دارم. باید تاکید کنم تغییر خاصی برای من نبوده است چون با فضای اینجا آشنا هستم. شاید بگویم اکنون نسبت به قبل زودتر به رخت خواب می روم. در کل همه تغییرات برای من مثبت بوده است. با دو فرزندم اینجا زندگی می کنم و آنها در مدرسه نیز متوجه تغییرات اخیر برای من شدند. 
سرمربی وردربرمن درباره ایرانی بودن خود نیز گفت: ایران بخشی از وجود من است. پدر من ایرانی است. پدرم برای تحصیل به آلمان آمد و در هانوفر با مادرم آشنا شد و اینجا در شهر اولدنبرگ به تحصیل شیمی پرداخت. خیلی با پدرم در ارتباط بودم. به همین خاطر شناخت کاملی از ایرانی بودنم دارم. آخرین باری که در ایران بودم، سال ۲۰۰۵ بود و همراه پدرم به چندین شهر ایران رفتیم و با شهرهای مختلف ایران نیز آشنا شدم. برای من خیلی مهم بود تا شناخت زیادی از فرهنگ ایرانی داشته باشم. برخلاف دیگر فرهنگ ها، مردم در ایران بسیار مهربان هستند و برخورد خیلی خوبی با شما دارند. هنوز هم خیلی از نزدیکان و بستگان من در ایران زندگی می کنند و عده ای نیز در آمریکا هستند. 
وی در پایان هم گفت: به تیم نونهالان آلمان دعوت شدم و در سال ۲۰۰۵ نیز برای یک اردوی تدارکاتی، به تیم ملی ایران دعوت شدم. آسیب دیده بودم و نتوانستم در این اردو همراه تیم ملی ایران باشم. بعد از آن دیگر هیچ اتفاقی رخ نداد و دیگر به تیم ملی ایران دعوت نشدم.

انتقاد تند بوفون از پله

ایسنا دراین باره به نقل از خبرگزاری آنسا ایتالیا نوشت: تیم ملی فوتبال ایتالیا در یکی از دیدارهای حساس انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تساوی یک بر یک برابر اسپانیا متوقف شد.
این دیدار یک صحنه جنجالی داشت و آن این که گرازیانو پله، ستاره خط حمله لاجوردی‌پوشان بعد از این که تعویض شد، حاضر نشد با سرمربی تیم دست بدهد. واکنش ها به این حرکت جنجالی پله همچنان ادامه دارد. جانلوییجی بوفون در انتقاد از حرکت هم تیمی‌اش گفت: حرکت پله به هیچ وجه خوب نبود. فلسفه همه ما یکی است. نباید با چنین حرکاتی وحدت و یکپارچگی خود را زیر سوال ببریم. بازیکنان باید ناراحتی و خشم خود را کنترل کنند.
کاپیتان تیم ملی ایتالیا افزود:بدون شک پله به اشتباهش پی خواهد برد و با کمال میل حاضر می‌شود به تیم برگردد. گاهی اوقات ۱۰ سال طول می کشد تا یک اشتباه را جبران شود.

توتی در اندیشه ورود به عرصه مربیگری

خبرگزاری مهر دراین باره گزارش داد:فرانچسکو توتی، اسطوره تیم فوتبال آاس رم ایتالیا که قراردادش با «جالوروسی» در پایان فصل۲۰۱۶-۲۰۱۷ به اتمام می رسد، ممکن است بعد از بازنشستگی به عنوان مربی در این باشگاه فعالیت کند، با این حال وی پذیرفت که ابتدا باید رفتارش را تغییر دهد.
وی به روزنامه کوریره دلو اسپورت گفت: نمی دانم چه اتفاقی در آینده می افتد، اما می دانم که چیز لذت بخشی خواهد بود. در بخشی از وجودم تمایل دارم تا مربیگری را شروع کنم اما هنوز خیلی به آن فکر نمی کنم، زیرا می دانم که ممکن است مدیریت کردن گروهی از بازیکنان با شخصیتی که من دارم راحت نباشد. اما تمام هم تیمی هایم که شروع به مربیگری کرده اند را می بینم، می فهمم که شاید بعضی از این توانایی ها بعد از پایان دوران فوتبالم به وجود بیاید چون هر بازیکنی می خواهد مربی شود. می توانم بگویم که شخصیتم در برخی موارد تغییر خواهد کرد.
دومین گلزن تاریخ سری آ درپایان اظهارداشت:حقیقتاً هنوز نمی دانم چه اتفاقی در آینده می افتد ولی امیدوارم که همیشه عضوی از باشگاه رم باشم. این آرزوی من است. قصد دارم به باشگاهی کمک کنم که بیشتر عمرم را آنجا سپری کردم. خیلی خوشحال می شوم که بتوانم از طریقی به باشگاه کمک کنم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*