خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

رده بنده بندی فیفا و صعود ده پله ای تیم ملی فوتبال ایران

2007
رده بندی برترین تیم های ملی فوتبال دنیا در ماه اکنبر از جانب فیفا اعلام شد که براین اساس، تیم ملی فوتبال ایران با توجه به دو برد مقابل ازبکستان و کره جنوبی با ۸۳۷ امتیاز و ده پله صعود نسبت به ماه قبل در رده نخست قاره آسیا و ۲۷ جهان قرار گرفت.
دراین فهرست تیم ملی فوتبال ایران بالاتر از دیگر قدرت های قاره کهن همچنان صدرنشین بی رقیب آسیاست.
در رده بندی برترین های فیفا، آرژانتین همچنان در صدر قراردارد و تیم های آلمان و برزیل دوم وسوم هستند.

سید جلال درکنار رونالدو و لواندوفسکی در تیم منتخب مرحله انتخابی جام جهانی

مدافع باتجربه تیم ملی فوتبال کشورمان مزد عملکرد خوبش در دیدارهای اخیر این تیم را با قرار گرفتن در تیم منتخب مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ گرفت.
خبرگزاری تسنیم دراین باره گزارش داد:سایت مجله معتبر «فرانس فوتبال» با پایان یافتن بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره‌های مختلف که از پنجشنبه گذشته تا چهارشنبه این هفته در نقاط مختلف جهان برگزار شد، اقدام به انتخاب تیم منتخب خود از این رقابت‌ها کرد که در بین بهترین‌ها نام سیدجلال حسینی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران هم دیده می‌شود. سیدجلال به همراه دیگر مدافعان تیم ملی عملکرد خوبی در بازی برابر تیم‌های ازبکستان و کره جنوبی داشته و اجازه خودنمایی به مهاجمان حریف را ندادند.
دراین حال، این مجله فرانسوی در مورد چرایی انتخاب سیدجلال حسینی در تیم منتخب خود نوشت: مدافع میانی پرسپولیس تهران در دیدار تیم ملی ایران مقابل ازبکستان پیش از اینکه نیم ساعت از جریان بازی بگذرد، با به ثمر رساندن تنها گل بازی، تیمش را به پیروزی سوق داد. شاگردان کی‌روش با گلزنی سیدجلال درست پنج روز پیش از اینکه کره جنوبی را در تهران یک بر صفر شکست دهند، به صدر جدول رده‌بندی گروه یک در منطقه آسیا صعود کردند.

طیبی:هفته آینده به قهرمان اروپا خواهم پیوست.

ملی پوش فوتسال کشورمان گفت: تمام صحبت‌های مربوط به قراردادم را با باشگاه غیرت قزاقستان انجام داده‌ام و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
به نوشته تسنیم، بعد از درخشش تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا، صحبت‌های مبنی بر توافق حسین طیبی با تیم فوتسال غیرت قزاقستان به گوش می‌رسید و قرار بود نمایندگان این تیم برای دریافت رضایت‌نامه طیبی به تهران سفر کنند. تیم فوتسال غیرت قزاقستان قهرمان اروپا است و بازیکنان مطرحی را در ترکیب خود دارد.
طیبی دراین باره گفت:نمایندگان این باشگاه در تهران هستند و من باید یکسری از کارهای مربوط به رضایت‌نامه خود را انجام دهم و بعد از آن هم باید تست پزشکی شرکت کنم تا در صورتی که مشکلی نباشد قردادم را با این تیم قزاقستانی امضا کنم.
ملی پوش فوتسال ایران در مورد اینکه آیا تمام توافقات بین او و باشگاه قزاقستانی انجام شده است یا خیر، گفت: تمام صحبت‌هایی که به قرارداد خودم مربوط می‌شود را انجام داده‌ام و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

زولا:به آینده چلسی با کونته خوشبینم.

ایسنا دراین باره به نقل از دیلی میل نوشت:جان فرانکو زولا اسطوره باشگاه چلسی درباره حضور کونته در این تیم لندنی و عملکرد چلسی در رقابت های این فصل لیگ برتر گفت: اینکه چلسی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد، یک مزیت برای این تیم در این فصل است. این اتفاق به بازیکنان چلسی کمک خواهد کرد تا به سیستم جدیدی که آنتونیو کونته در این تیم پیاده می کند، عادت کنند. آنتونیو مربی بسیار بزرگی است و این را می توانیم از موفقیت او با تیم ملی ایتالیا نیز ببینیم. او همشیه در هر جایی که حضور داشته، تأثیرش را برجای گذاشته و تیمش شخصیت بزرگی از خود نشان داده است. او می‌تواند در چلسی کارهای بزرگی انجام بدهد. کونته باید بتواند ایده های فوتبالی را با یک لیگ جدید، فرهنگ و کشور جدید تطبیق بدهد. فکر نمی کنم با توجه به کاری که کونته در یوونتوس و تیم ملی ایتالیا انجام داده است، مشکلی در لیگ جزیره داشته باشد. شخصیت بارز این مربی، سخت کوشی و کار زیاد است. به نظرم چلسی به چنین مربی نیاز داشت تا بتواند به دوران اوج بازگردد. نسبت به آینده چلسی با کونته خوشبین هستم.

رامون دیاز سرمربی الهلال عربستان شد.

خبرگزاری تسنیم دراین باره نوشت:رامون دیاز آرژانتینی که در دو سال اخیر هدایت تیم ملی پاراگوئه را بر عهده داشته و توانسته بود با این تیم به فینال کوپه آمه‌ریکا راه پیدا کند با دستمزد سالانه دو میلیون دلار روی نیمکت الهلال عربستان خواهد نشست.
باشگاه الهلال عربستان پس از کنار گذاشتن ماتوساس اسپانیایی با مربیان خارجی متعددی وارد مذاکره شد، اما هیچ‌کدام از آنها تمایلی به حضور در فوتبال این کشور نداشتند. سرانجام رامون دیاز پس از مذاکراتی فشرده حاضر به مربیگری تیم الهلال شد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*