خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

صلاحیت کفاشیان برای انتخابات شورای فیفا تایید شد، رقیب قطری رد صلاحیت شد.

2765

ایسنا دراین باره نوشت:کمیته اخلاق فیفا صلاحیت نائب رئیس فدراسیون فوتبال قطر برای شرکت در انتخابات شورای فیفا را تایید نکرد، این درحالی است که در گزارش نهایی کمیته اخلاق فیفا نام علی کفاشیان نائب رئیس فدراسیون فوتبال ایران به عنوان نامزد تایید صلاحیت شده، دیده می‌شود.
سعود المهندی نقش زیادی در رسیدن میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ به قطری‌ها داشت و کمیته اخلاق فیفا اتهاماتی را به این شیخ قطری وارد کرده است تا بار دیگر ثابت شود که گمانه زنی های درباره تبانی در رسیدن میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ به قطری ها وجود دارد
در گزارش کمیته اخلاق فیفا، صلاحیت علی کفاشیان نائب رئیس فدراسیون فوتبال ایران تایید شده و او می تواند برای کسب یکی از سه کرسی آسیا در شورای فیفا رقابت کند.

همراه اول سامانه هواداری سازمان لیگ فدراسیون فوتبال را باطل کرد.

خبرگزاری ایلنا دراین باره گزارش داد:سرانجام جنگ بین سامانه‌ها با عقب‌نشینی سامانه سازمان لیگ به پایان رسید، تا فدراسیون فوتبال نشان دهد تا زمانی که سازمان لیگ رئیس نداشته باشد می‌تواند به راحتی در مورد تصمیمات این سازمان دخالت کند.
ایلنا درادامه نوشت:در حالیکه از ابتدای لیگ برتر شانزدهم سازمان لیگ از طریق صدا و سیما و برخی باشگاه‌ها تبلیغ می‌کرد که ۳۰۴۰ سامانه رسمی سازمان لیگ و سایر باشگاه‌ها است، دراین حال، امیر عابدینی، سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: همراه اول قرارداد سامانه ۳۰۴۰ را ابطال کرد و این سامانه تعطیل شده است. بنابراین دیگر سامانه ۳۰۴۰ وجود خارجی ندارد. قرار است سامانه هواداری سرخابی‌ها برای تمامی باشگاه‌های فوتبال ایران با سرشماره‌های مجزا فعالیت کند.

آ.اس:اوبامیانگ، کهکشانی جدید رئال

روزنامه اسپانیایی آ.اس دراین باره نوشت:عملکرد بسیار خوب اوبامیانگ در فصل گذشته و به ثمر رساندن ۳۹ گل در ۴۹ بازی باعث شد تا در تابستان رئال به سراغ جذب او برود. او در فصل جدید نیز در ۶ بازی ۶ گل به ثمر رسانده و همین موضوع باعث شده تا رئال همچنان به دنبال جذب او برای فصل آینده باشد.
دو تیم رئال و دورتموند سه شنبه شب درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت و مهاجم اهل گابون دورتموند طی ۱۰ روز اخیر ۴ گل به ثمر رسانده و در فرم بسیار خوبی قرار دارد. او این گل‌ها را مقابل لژیا، ولفسبورگ و فرایبورگ به ثمر رسانده است. اوبامیانگ پیشتر نیز از علاقه اش به حضور در رئال صحبت کرده بود، هر چند وقتی این صحبت‌ها به جنجال تبدیل شد آن‌ها را رد کرد و گفت که خبرنگاران منظور او را به درستی متوجه نشدند.

دو ماه زندان برای مدافع پاری سن ژرمن

ایسنا دراین باره به نقل از‌‌‌‌ یورو اسپورت نوشت:سرژ اوریر مدافع ساحل عاجی پاری سن ژرمن فرانسه که به دلیل درگیری و ضربه زدن به پلیس به دادگاه فرا خوانده شده بود، به دو ماه زندان محکوم شد.
مدافع ۲۳ ساله به دلیل درگیری با پلیس در نزدیکی‌های شهر پاریس مجرم شناخته شد. این بازیکن ساحل عاجی همچنین به پرداخت ۶۰۰ یورو نیز محکوم شده است.
این محکومیت البته قابل تغییر است، به این معنا که اوریر می‌تواند به جای زندان، کارهایی برای خدمات شهری انجام بدهد.

نیمار:ترسی از بازبینی دوباره پرونده ام ندارم.

ایسنا دراین خصوص ‌به نقل از روزنامه آ.اس اسپانیا گزارش داد:چند روز پیش دادگاه ملی مادرید درخواست کرد پرونده نیمار مهاجم برزیلی بارسلونا دوباره بازبینی شود. امضای قرارداد مهاجم برزیلی با بارسلونا و وجود برخی از ابهامات در این انتقال باعث باز شدن پرونده‌ای برای این بازیکن شده است.
بر این اساس نیمار بیانیه‌ای رسمی در این باره منتشر کرد و نوشت: از تصمیم دادگاه مادرید آگاه شدم. آرام هستم چون تمام قراردادهای امضا شده بین بارسلونا و سانتوس قانونی بوده است. هنوز هم خیلی آرام هستیم چون وکلایمان در حال پیگیری کردن پرونده‌مان در اسپانیا هستند. اطمینان داریم با گذشت زمان، همه چیز به نفع‌مان تمام خواهد شد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*