خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران شد.

2718

ایسنا دراین باره نوشت:محمد طلایی سرمربی سابق تیم جوانان ایران، جانشین رسول خادم در تیم ملی کشتی آزاد بزگسالان شد و هدایت این تیم را در دست گرفت.
جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد دوشنبه با حضور اعضاء در محل خانه کشتی شماره یک برگزار، و سرمربی تیم بزرگسالان انتخاب شد.
به نوشته ایسنا، در این نشست که با حضور منصوربرزگر، ابراهیم جوادی، علی بیات، محمد حسین محبی، مجید ترکان، عسکری محمدیان، حسن حمیدی، امیر توکلیان و مجید خدایی اعضای شورا، رسول خادم رئیس و رضا لایق سرپرست دبیری فدراسیون برگزار شد.، در مورد انتخاب مدیر تیم های ملی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان تصمیم گیری شد.

علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران شد.

خبرگزاری مهر دراین باره گزارش داد:پس از نشست اعضای شورای فنی کشتی فرنگی، علی اشکانی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران تا سال ۲۰۱۸ انتخاب و معرفی شد تا جانشین محمد بنا شود. اشکانی باید در اسرع وقت کادر خود را معرفی کند.
به نوشته مهر:نشست اعضای شورای فنی تیمهای ملی کشتی فرنگی، دوشنبه در محل فدراسیون کشتی برگزار شد که در نهایت علی اشکانی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان معرفی شد تا به عنوان جانشین محمد بنا به کار در این تیم مشغول شود
همچنین در این جلسه مقرر شد تا حـسن بابک مدیر فعلی تیم های ملی کشتی فرنگی کشور به فعالیت خود در حوزه مدیریت فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در رده های سنی پایه ، نوجوانان و جوانان ادامه دهد.

لوزانو:تمام شایعات را تکذیب می کنم.

ایسنا دراین باره نوشت:رائول لوزانو، سرمربی آرژانتینی تیم‌ ‌ملی والیبال ایران که قراردادش با فدراسیون به پایان رسیده است، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که هیچ مذاکره‌ای با مسئولان فدراسیون لهستان نداشته است.
وی دراین باره به سایت ورلد والی گفت‌: من نمی‌توانم درباره صحبت‌هایی که در خصوص حضور من به عنوان سرمربی تیم‌ ‌ملی لهستان شده است، چیزی بگویم چرا که چنین چیزی اصلا صحت ندارد.
برخی از رسانه‌های لهستانی اعلام کرده بودند که رائول لوزانو، سرمربیگری تیم‌ ‌ملی والیبال این کشور را بر عهده گرفته است. پیش از این نیز فدراسیون لهستان نیز این موضوع را تکذیب کرده بود.

بلاژوویچ:اخراج کرانچار دیوانه وار بود.

میروسلاو بلاژوویچ سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و مربی نام آشنای فوتبال کرواسی نسبت به اخراج زلاتکو کرانچار ازسمت هدایت دینامو زاگرب از خود واکنش نشان داد و گفت:اینکه رئیس باشگاه دینامو زاگرب قبل از بازی برابر ریجکا اعلام می‌کند کرانچار را در صورت شکست اخراج خواهد کرد نوعی شانتاژ است. به نظرم هیچ یک از دلایل افت تیم دینامو به کرانچار مربوط نمی‌شود، زیرا باشگاه بهترین بازیکنان خود را قبل از آغاز لیگ قهرمانان به دیگر تیم‌های مطرح اروپایی فروخته بود. این کار بدون توجه به میزان درآمدی که نصیب باشگاه دینامو زاگرب و بازیکنان کرده است دیوانه‌وار بود.

دی بوئر:بردیم چون مانند یک تیم بودیم.

فرانک دی بوئر سرمربی هلندی تیم اینتر ایتالیا پس ازبرد ۲-۱ و شیرین این تیم مقابل یوونتوس در رقابت های سری آ گفت:تردیدی نیست که یوونتوس تیمی است که بازی مقابل آن، انگیزه مضاعفی به شما می دهد، اما ما دررختکن صحبت می کردیم باید که از دقیقه یک ۹۰ مانند یک تیم بازی کنیم.این کاری بود که ما در دیدارمان در لیگ اروپا (مقابل هاپوئل) انجام ندادیم اما امشب این کار را کردیم و به همین دلیل شایسته پیروزی بودیم.
وی افزود:از عملکرد همه بازیکنان در حال حاضر راضی هستم. ما در تمام طول بازی مبارزه کردیم و واضح است که می توانیم بهتر شویم. ما باید همچنان مانند یک تیم بازی کنیم و با کیفیت اضافه ای که از این کار به دست می آوریم، می توانیم به پیروزی برسیم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*