خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

بانوان ایرانی به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی سنگنوردی آسیا رسیدند.

به نوشته ایسنا، در رقابت های سنگنوردی نوجوانان و جوانان آسیا که در مجموعه پیام تهران در حال برگزاریست، در فینال و در بخش نوجوانان “ب”، مهیا دارابیان بعد از فوتوبا ایتو از ژاپن به مدال نقره این مسابقات دست یافت. ساکی کی کوچی از ژاپن نیز سوم شد.
دربخش فینال جوانان بولدرینگ نیز، افسانه میراحمدی به مدال طلای این مسابقات دست یافت.
بعد از افسانه میر احمدی، اسال مارلاناوا از قزاقستان دوم و زیران وانگ از چین سوم شد.
همچنین در فینال بولدرینگ دختران نوجوانان “الف”، هماره تودا، از ژاپن اول ، کوکورو تاکاتا از ژاپن دوم، گائه لی از کره سوم شدند و نمایندگان ایران شقایق اسکندری به مقام پنجمی این رقابت‌ها دست یافت و نگین نجفی و آزاد کولوشادی و زهرا سیفی نیز مقام‌های دهم ، دوازدهم و چهاردهم را به خود اختصاص دادند.

2793

جدایی قطعی دژاگه از العربی

ایسنا دراین باره به نقل از روزنامه الرای نوشت:با وجود این که خبرهایی درباره احتمال قرار دادن نام اشکان دژاگه به جای پائولینیو، مهاجم برزیلی العربی به گوش می رسید، اما باشگاه العربی قطر ترجیح داد که این بازیکن برزیلی را با وجود آسیب دیدگی حفظ کند تا دژاگه دیگر جایی در این تیم نداشته باشد.
در جلسه ای که باشگاه العربی با حضور رئیس باشگاه، مدیر بخش فوتبال و سرمربی جدید برگزار کرد به این توافق رسیدند که پائولینیو را حفظ کنند.
دراین حال، وضعیت دژاگه در هاله ای از ابهام قرار دارد. ستاره تیم ملی فوتبال ایران یک سال دیگر با العربی قرارداد دارد و معلوم نیست که او در این یک روز باقیمانده تا فصل جابجایی تابستانی چه تصمیمی خواهد گرفت.

خبرنگار ورزشی درگذشت.

خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:کاوه کاویانپور خبرنگار ورزشی که در سال‌های اخیر با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، بعد از تحمل این بیماری درگذشت.
کاویانپور که به دلیل سرطان سلول‌های بنیادی مغز جراحی‌های متعددی را پشت سر گذاشته بود در نهایت آنطور که دوست داشت، در اتاق خودش در شهر رشت از دنیا رفت.
باشگاه بایرن‌مونیخ چندی قبل برای او نامه‌ای ارسال کرده و از او خواسته بود تا جایی که می‌تواند مقاومت کند و البته مقاومت کاویانپور امروز صبح شکست.

ونگر:خوشحالم از من به عنوان گزینه سرمربیگری انگلیس یاد شده است.

خبرگزاری تسنیم دراین باره نوشت:آرسن ونگر درپاسخ به سئوالی درباره این وی گزینه مسئولان اتحادیه انگلیس در تیم ملی فوتبال این کشور است گفت:البته که خوشحالم از من به‌عنوان گزینه سرمربیگری سه‌شیرها یاد شده است، اما اولویت من باشگاه آرسنال است. تا پایان فصل هم در این تیم خواهم ماند و کاملاً روی کارم تمرکز خواهم داشت. همیشه گفته‌ام که اولویت من باشگاه آرسنال است و شرایط را ارزیابی خواهم کرد که چطور تا پایان فصل به بهترین شکل ممکن به وظیفه‌ام عمل کنم.

گواردیولا:تساوی مقابل سلتیک درس خوبی برای آینده ما خواهد بود.

سرمربی منچسترسیتی ضمن تمجید عملکرد شاگرانش مقابل نماینده اسکاتلند، به آنها گفت که تساوی مقابل سلتیک می‌تواند درس خوبی برای آینده باشد.
پپ گواردیولا پس از این بازی گفت: اطمینان دارم بازیکنانم می‌دانند که قرار نیست تمامی بازی‌های خود را با برد به پایان برسانیم. منچسترسیتی تاریخچه‌ای در رقابت‌های اروپایی ندارد و باید تاریخچه‌ای برای خود بسازیم و شاید این تساوی مقابل سلتیک درس خوبی برای آینده ما باشد.
سرمربی اسپانیایی تیم دوم شهر منچستر خاطرنشان کرد:به هر حال باید بگویم که ورزشگاه خانگی سلتیک هم جو جالبی دارد. سلتیک تاریخچه عظیمی در اروپا دارد، اما ما اینجا هستیم تا برای خود تاریخ بسازیم. من‌سیتی کارش را در اروپا با روبرتو مانچینی آغاز و با مانوئل پیگرینی شروع به ساخت تاریخچه‌ای برای خود کرد و برای اولین بار در تاریخ خود تا مرحله نیمه‌نهایی پیش رفت.

اختصاصی سیات خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*