خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

شگفتی بزرگ جام جهانی فوتسال رقم خورد، ایران با برتری مقابل برزیل به جمع هشت تیم برتر جهان راه یافت.

2736

در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها در کلمبیا پنجشنبه تیم ملی فوتسال ایران در دیداری حساس و سرنوشت ساز به مصاف برزیل، قهرمان پنج دوره جام حهانی رفت که دراین مسابقه دو تیم در وقت های قانونی و اضافه به تساوی ۴-۴ رسیدند، اما ملی پوشان فوتسال ایران در ضربات پنالتی بهتر عمل کرده و به برتری ۳-۲ و درمجموع به پیروزی ۷-۶ مقابل رقیب نامدار خد دست یافتند.
تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی یکشنبه به دیدار پاراگوئه می رود که درصورت برد مقابل این تیم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد کرد.

پیکر مرحوم گلبارنژاد درتهران تشییع شد.

خبرگزاری مهر دراین باره گزارش داد:پیکرمرحوم جانباز بهمن گلبارنژاد، پنجشنبه با حضور مردم ومسئولان وزارت ورزش در تهران تشییع شد.
پیکر مرحوم گلبارنژاد بزودی برای خاکسپاری به شهر شیراز منتقل خواهد شد.
مرحوم بهمن گلبادنژاد رکابزن پارالمپیکی ایران در حین برگزاری مسابقات در ریو دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

تیم ملی فوتبال ایران وارد ارمنستان شد.

ایسنا دراین باره نوشت:اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از پروازی ۹۰ دقیقه‌ای وارد فرودگاه شهر ایروان شدند و مورد استقبال اعضای سفارت ایران در ارمنستان قرار گرفتند.
دراین حال، اعضای تیم ملی پس از ورود به فرودگاه این شهر و انجام مراحل ورودی به وسیله یک دستگاه اتوبوس راهی کمپ تیم ملی ارمنستان شدند تا برنامه های تمرینی تیم ملی پیش از دیدار برابر ازبکستان و کره‌جنوبی آغاز شود.
در این سفر پژمان منتظری، مدافع مصدوم تیم ملی هم سایر ملی پوشان را همراهی می کند تا روند درمان خود را زیر نظر تیم ملی پیش ببرد.

پدر داوری تنیس روی میز ایران درگذشت.

خبرگزاری فارس دراین باره نوشت:اکبر حاج کریم شیرازی که پیشکسوت ورزش ایران و پدر داوری تنیس روی میز ایران بود، پنجشنبه در سن ۸۷ سالگی دار فانی را وداع گفت.
مرحوم شیرازی متولد سال ۱۳۰۸ در محله عین‌الدوله تهران بود.
او چندین سال رئیس کمیته داوران و مسابقات بود و مقطعی هم هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت.

گیگز گزینه اصلی هدایت سوانزی

ایسنا دراین باره به نقل از دیلی تلگراف نوشت:ریان گیگز دستیار لوئیس فان خال در منچستر یونایتد در فصل گذشته به عنوان گزینه مربیگری درتیم فوتبال سوانزی سیتی خبر داد و نوشت: نتایج ناامید کننده سوانزی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس باعث شده تا سران این باشگاه به دنبال اخراج سرمربی ایتالیایی خود باشند.
به نظر می‌رسد رایان گیگز گزینه خوبی برای هدایت این تیم است و به احتمال زیاد به زودی هدایت این تیم را برعهده می‌گیرد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*