خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

تاج:برای حل مسئله حق پخش به یک فرمول رسیده ایم.

2650

خبرگزاری ایسنا دراین باره گزارش داد:رئیس فدراسیون فوتبال درباره اختلافات به وجود آمده میان اسپانسر مسابقه‌های لیگ برتر و اسپانسر باشگاه پرسپولیس گفت: این طرح جدید است و کمتر کسی با آن آشنا شده است. مشکلاتی درست شده بود که آن‌ها را حل کردیم و موانع را از پیش رو برداشتیم. به زودی جمع‌بندی‌ها را اعلام خواهیم کرد.
وی با اشاره به جلسه فدراسیون فوتبال در مجلس برای حل مشکل حق پخش تلویزیونی مسابقه‌های لیگ برتر افزود: امروز در مجلس بودیم و موارد مختلف را بررسی کردیم و به یک جمع‌بندی دست یافتیم. ابتدا در کمیسیون تلفیق و سپس در کمیسیون فرهنگی حاضر شدیم و خوشبختانه به یک فرمول دست یافته‌ایم و چون هنوز این طرح نهایی نشده جزئیات آن را اعلام نمی‌کنم. در این باره فردا هم جلسه‌ای را برگزار خواهند کرد و امیررضا خادم معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش هم با آن موافقت کرده است. در حال حاضر فضای مناسبی برای انجام توافقات میان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و صداوسیما به وجود آمده است و پس از تصویب، شاهد طرح خوبی خواهیم بود.

با رای هواداران انتخاب خواهد شد، جهانبخش کاندیدای بهترین بازیکن لیگ برتر هلند

ایلنا دراین باره گزارش داد:نمایش درخشان علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی تیم آزد آلکمار درمقابل نایمخن و گلزنی این بازیکن درلیگ برتر هلند باعث شد وی ‌از دید کارشناسان به عنوان یکی از گزینه‌های برترین بازیکن هفته انتخاب شود.
بنابراین گزارش، علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی تیم آلکمار هلند در کنار رودیانسو هاپس هم تیمی خود در آلکمار و داوی کلاسن (آژاکس)، حکیم زیچ (توئنته) و استیون برگوس (فاینورد) کاندیدای برترین بازیکن هفته در لیگ هلند شده و هواداران می‌توانند با مراجعه به سایت فوتبال هلند با آرا خود بهترین بازیکن هفته هلند را انتخاب کنند.

خداحافظی رسمی شهرام محمودی از تیم ملی والیبال ایران

شهرام محمودی، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران پیش ازآغاز بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل اعلام کرده بود به دلیل مصدومیت های شدیدی که سال ها با او همراه است، بعد از پایان مسابقات ریو از بازی در تیم ملی خداحافظی خواهد کرد.
با این حال وی می گوید:فعلا تمایلی برای بازگشت به تیم ملی ندارم. سال آینده قطعا در تیم ملی بازی نخواهم کرد و امیدوارم با رفع مصدومیت هایم، بدون درد به بازی کردن در باشگاه ادامه دهم. فعلا به تیم ملی فکر نمی کنم و نیاز به استراحت دارم. با توجه به مصدومیت هایم برایم سخت است که در تمام طول سال درگیر تمرین و مسابقه باشم.

شکودران موستافی:اوزیل مرا قانع کرد که به آرسنال بیایم.

خبرگزاری مهر دراین باره به نقل از اسکای اسپورت آلمان نوشت:مدافع مدنظر باشگاه آرسنال فاش کرد که «مسوت اوزیل» هم تیمی وی در تیم ملی آلمان او را متقاعد کرده تا به باشگاه لندنی ملحق شود.
موستافی گفت: مدتهاست که «پر» را ندیدم، زیرا از فوتبال ملی خداحافظی کرد، اما با مسوت حرف زدم. او هر چه می خواستم بدانم به من گفت، هر چیز مثبتی. در نتیجه خیلی زود قانع شدم. همیشه عاشق آرسنال بودم، فوتبال بازی کردنشان را دوست داشتم. فوتبال این تیم نوع مرسوم فوتبال انگلیسی نیست. اینجا (آرسنال) سبک بازی بیشتر شبیه اسپانیا است و مثل تیم ملی آلمان توپ را روی زمین حفظ می کنند. پس قانع شدن من راحت بود.
موستافی به همراه «لوکاس پرس» مهاجم دیپورتیوو لاکرونیا در تست پزشکی آرسنال شرکت کرده اند، در حالیکه باشگاه والنسیا با فروش مدافع خود به ارزش ۳۵ میلیون پوند موافقت کرده است.

تراشتکن رکوردشکنی کرد.

دروازه‌بان بارسلونا رکورد ارسال پاس در لالیگا را شکست.
ایسنا دراین باره نوشت:‌‌‌‌تراشتکن دروازه بان آلمانی بارسلونا درجریان بازی این تیم با آتلتیکوبیابائو در رقابت های لایگا‌، ۵۴ پاس داد که ۸۵ درصد آن صحیح بود و رکورد فصل ۲۰۰۵- ۲۰۰۶ را شکست. البته یکی از پاس‌های تراشتگن باعث عصبانیت هواداران آبی‌ اناری‌ها شد. پاس اشتباهش موجب شد توپ به بازیکن حریف برسد، اما بازیکن اتلتیک نتوانست از این فرصت نتوانست استفاده کند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*