خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اسامی بازیکنان تیم ملی برای بازی با قطر اعلام شد، انصاری چهره جدید تیم کی روش و کامیابی نیا خط خورده سرشناس

973

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی ۲۰ بازیکن را برای بازی با قطر در مرحله مقدماتی بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اعلام کرد که دراین میان، محمد انصاری مدافع پرسپولیس در لیست نهایی قرار گرفته و نام کمال کامیابی نیا هافبک سرخپوشان درمیان خط خوردگان قرار دارد.
براین اساس،‌‌ علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری،سید جلال حسینی، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی گنجی، احسان حاج صفی، رامین رضاییان، وریا غفوری، سعید آقایی، محمد انصاری، آندرانیک تیموریان، داریوش شجاعیان، امید ابراهیمی، اشکان دژاگه، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی طارمی، کریم انصاری‌فر، علیرضا حقیقی،مسعود شجاعی، میلاد محمدی، سردار آزمون، رضا قوچان نژاد، علیرضا جهانبخش و سعید عزت اللهی بازیکنانی هستند که برای بازی مقابل قطر به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.
با اضافه شدن تمام بازیکنان لژیونر در لیگ های اروپایی فهرست نهایی تیم ایران برای بازی با قطر تکمیل خواهد شد.

گل چهارده میلیون یورویی آزمون برای روستوف

تیم فوتبال روستوف روسیه با حضور در لیگ قهرمانان اروپا ۱۴ میلیون یورو به عنوان پاداش از یوفا دریافت خواهد کرد تا از خطر ورشکستگی نجات یابد.
ایسنا به نقل ازوبسایت بیزنس آنلاین روسیه نوشت:تیم فوتبال روستوف توانست با درخشش بازیکنان ایرانی خود در نهایت مجوز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را دریافت کند. درخشش آزمون در بازی با آژاکس در دور برگشت لیگ قهرمانان سبب شد تا روستوف با کنار زدن آژاکس به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برسد.
این درحالی است که طبق قوانین جدیدی که برای رقابت های باشگاهی وضع شده است، مبلغ ۱۴.۴ میلیون یورو به این تیم روسیه‌ای پرداخت خواهد شد. این در حالی است که اگر روستوف از لیگ قهرمانان حذف شود، چنین مبلغی به این تیم پرداخت می‌شود و بعد از صعود به مرحله بعد، مبلغ ۶ میلیون یورو نیز به مبلغ قبلی اضافه خواهد شد.

برانکو:رضائیان بازیکن پرسپولیس است و باشگاه برای وی تصمیم می گیرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره آخرین وضعیت رامین رضاییان هم گفت:‌ تا آنجا که من اطلاع به دست آوردم کمیته انضباطی رای به این داده که رامین رضاییان بازیکن باشگاه پرسپولیس است بنابراین باشگاه درباره او تصمیم‌گیری خواهد کرد.
برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به اصرار خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا اجازه می‌دهید رامین به تیم ملحق شود یا خیر گفت: من کاملا واضح در این باره صحبت کردم. رامین رضاییان بازیکن باشگاه پرسپولیس است و باشگاه درباره او تصمیم‌گیری می‌کند. من ۲۶ بازیکن دارم و نمی‌توانم تضمین بدهم هر ۲۶ بازیکن بازی کند. هر کسی که لازم باشد با نظر من در تیم بازی خواهد کرد.

رانیری با واردی به رکورد ۱۰۰ رسید.

در هفته سوم رقابت های فوتبال باشگاه های برتر انگلیس شنبه لستر سیتی مدافع عنوان قهرمانی مقابل سوانسی به برتری ۲-۱ رسید.
در این دیدار، جیمی واردی و مورگان گلزنان لستر بودند و باعث شدند تا کلودیو رانیری سرمربی ایتالیایی آبی‌های کینگ‌پاور به رکورد ۱۰۰ پیروزی در لیگ برتر انگلیس برسد.

کلوپ:ناراحتم چون باید سه امتیاز بازی با تاتنهام را می گرفتیم.

یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول انگلیس پس از توقف ۱-۱ مقابل تاتنهام در هفته سوم لیگ برتر در وایت هارت لین لندن گفت:عدم دست‌یابی به ۳ امتیاز بازی ناراحت کننده است. البته خوب بازی کردیم و براساس آنچه امروز در زمین انجام دادیم، بازی خود را گسترش خواهیم داد.
وی افزود: اگر از من پرسیده شود چه احساسی بعد از بازی دارم، مسلما پاسخ خواهم داد کمی ناراحت هستم. چون فقط یک امتیاز از بازی گرفتیم. اگر همیشه مثل همین بازی امروز در زمین کار کنیم، به نظرم می‌توانیم برنده از بازی خارج شویم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*