خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

برانکو:هدفمان قهرمانی در دوجام و حضوری قدرتمند در آسیااست.

خبرگزاری ایسنا دراین باره نوشت:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل سایپا در هفته نخست شانزدهمین دوره لیگ برتر ایران گفت:هدف تیمش در فصل پیش روی خوشحال کردن هواداران است.
وی افزود:کادرفنی و بازیکنان ما آماده شروع لیگ برتر هستند و همان طور که می دانید این سخت‌ترین بازی ما خواهد بود. چند هفته‌ طول می کشد تا به روند اصلی مان باز گردیم. بازیکنان تیم مان تلاش مضاعفی را برای آمادگی انجام داده‌اند به جز آرام طبع که مصدومیت دارد بقیه بازیکنان‌مان آماده هستند.

33529

برانکو ایوانکوویچ با اشاره به تقابل پرسپولیس و سایپا در طی پنج سال گذشته، تاکید کرد: آمار می‌گوید که سایپا بهتر از ما بوده است. آنها فصل پیش هم از شش امتیاز ممکن پنج امتیاز را مقابل ما کسب کردند و یکی از دلایل قهرمان نشدن ما همین موضوع بود. بازیکنان خوبی را هم جذب کرده‌اند. دروازه‌بان برزیلی جدیدی به این تیم آمده و بازیکنانی از نفت، فولاد و ذوب آهن جذب کردند ، اما نقطه قوت سایپا حضور حسین فرکی است که پیش از این با فولاد و سپاهان قهرمان لیگ برتر شده است.
وی در پایان و در پاسخ به این سوال که انتظارات از او بالا رفته است، تصریح کرد: این موضوع را می دانم و به آن واقف هستم. از زیر بار مسئولیت فرار نمی‌کنم و برای قهرمانی می جنگیم. می‌خواهیم یک بار دیگر هواداران را خوشحال کنیم. حضور پر تعداد هواداران در بازی دوستانه اخیر ما نشانگر رضایت آنها و سنگین شدن مسئولیت ما است. البته همچنان ناراحت هستیم که در بازی آخر فصل گذشته نتوانستیم قهرمانی را به دست بیاوریم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*