خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دو شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دو شنبه با امیر خسروجردی

مهدی طارمی به پرسپولیس بازگشت، آقای گل دوباره در جمع سرخپوشان

خبرگزاری ایسنا به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس تهران نوشت:با توجه به توافق‌ها در گذشته بین باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی و تعهداتی که از این ناحیه برای دو طرف وجود دارد، اقدامات لازم از سوی باشگاه صورت گرفت و بر همین اساس، زمینه بازگشت آقای گل فصل گذشته رقابت‌های لیگ فراهم شده است.
بر این اساس با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، مهدی طارمی در بازگشت به تهران طی روزهای آتی، در تمرینات سرخپوشان حضور پیدا خواهد کرد.
باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی در فروردین ماه و در جریان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر توافق‌هایی برای ادامه همکاری و تمدید قرار با یکدیگر داشتند.
دراین حال، این خبر در حالی از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شده که طارمی با باشگاه ریزه اسپور ترکیه قرارداد بسته و برای جدایی از این تیم باید مبلغی به عنوان غرامت بپردازد که البته در خبر سایت باشگاه پرسپولیس به این موضوع اشاره‌ای نشده است.

2607

واکنش برانکو به بازگشت طارمی به پرسپولیس:به خاطر هواداران بخشیدیم.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس تهران که بعد از جدایی پر سر و صدای مهدی طارمی جزو مخالفان بازگشت او بود، درباره بازگشت این بازیکن به این تیم گفت:‌به خاطر هواداران بهترین گلزن تیمش را بخشیده و حاضر به بازگشتش شده است.
وی، دلخوری‌اش از طارمی را انکار نمی‌کند:بیشتر مسائل مربوط به این بحث به خاطر هواداران بود. ما خودمان هم ناراحت بودیم ،اما به خاطر هواداران گذشت کردیم.
تمدید قرارداد طارمی، با اعتراض بسیاری از هواداران پرسپولیس هم همراه شده و برانکو از آن‌ها هم می‌خواهد طارمی را ببخشند:هواداران هم باید با قضیه کنار بیایند. طارمی پشیمان شده است و ما هم قراردادی با او امضا کرده‌ایم که اذیت هایی که تماشاگران شده‌اند هم جبران شوند.

جواد نکونام از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

خبرگزاری ایرنا دراین باره گزارش داد:جواد نکونام که ۱۵۱ بازی و ۳۸ گل ملی در کارنامه دارد، سال گذشته از بازی در تیم ملی کناره گیری کرده بود. کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران مدت هاست تمایل دارد که این هافبک ۳۵ ساله به کادر فنی این تیم ملحق شود.
نکونام که فصل گذشته برای تیم العربی قطر بازی می کرد، جمعه با صدور اطلاعیه ای به صورت رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

کونته:چلسی به خانه تکانی نیاز دارد.

سرمربی چلسی با وجود شکست برابر راپیدوین از عملکرد شاگردانش عصبانی نیست اما تاکید کرد چلسی به خانه تکانی و تغییرات اساسی نیاز دارد.
آنتونیو کونته افزود:بدون شک برای رقم زدن فصل رویایی با چلسی باید دست به خانه‌تکانی بزنیم. چلسی فصل قبل نتایج خوبی به دست نیاورد و طبیعی است که این تیم به تغییرات اساسی نیاز دارد. در این دیدار به وضوح دیدم که بعضی از بازیکنان به ناگاه به بازی دفاعی روی آوردند و تیم عقب کشید. این سبک بازی را به هیچ وجه دوست ندارم.. باید تفکر بازیکنان را تغییر دهیم
کونته در ادامه سخنان خود به ستایش از انگولو کانته، خرید جدید تیمش پرداخت و افزود: کانته یکی از هدف های اصلی من در فصل جابجایی تابستانی بود. به همین خاطر می‌توانم بگویم بسیار خوشحال هستم چراکه توانستم بازیکن مورد علاقه‌ام را جذب کنم. کانته بازیکنی با توانایی های فنی بسیار بالاست و اطمینان دارم که خرید خوبی برای ما خواهد بود. او بازیکنی بسیار جنگنده و صبور است و من عاشق چنین بازیکنانی هستم. کانته و نمانیا ماتیچ می توانند زوج بسیار خوبی برای چلسی در میانه میدان باشند.

آنری:آرزوی سرمربیگری آرسنال را دارم.

اسطوره باشگاه آرسنال می‌گوید که هنوز هم چشم به سرمربیگری توپچی‌ها دارد.
تیری آنری که عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه آرسنال را در کلکسیون افتخاراتش دارد، این فصل در آستانه مربیگری تیم زیر ۱۸ سال آرسنال بود، اما پس از اینکه آرسن ونگر از او خواست تا از سمت کارشناسی شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» استعفا کند و روی این کار تمرکز کند، قید حضور در این باشگاه را زد.
آنری که در اوایل سال میلادی جاری مدرک مربیگری آ خود را اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) دریافت کرد، در گفت‌وگو با نشریه «سان» گفت: دروغ است اگر بگویم آرزوی سرمربیگری آرسنال را ندارم، چون عاشق این تیم هستم. نسبت به فوتبال هیجان و شور خاصی دارم و این حس همیشه با من خواهد بود. دوست دارم مربیگری کنم، اما در حال حاضر شرایطش را ندارم. البته همین حالا هم می‌توانم هدایت هر تیمی در دنیا را بر عهده بگیرم، اما در حال گذراندن دوره حرفه‌ای مربیگری هستم و می‌خواهم دانش فوتبالی‌ام را افزایش دهم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*