خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

برترین های لیگ برتر پانزدهم مشخص شدند، حسینی بهترین مدافع شد و طارمی بهترین مهاجم لقب گرفت.

برترین های لیگ برتر پانزدهم فوتبال ایران شنبه شب طی مراسمی در تهران مشخص شدند که براین اساس، فرناندو دی خسوس دروازه بان برزیلی فصل قبل استقلال خوزستان به عنوان برترین دروازه بان انتخاب شد، سیدجلال حسینی مدافع فصل قبل نفت تهران و حال حاضر پرسپولیس عنوان برترین مدافع را از آن خود کرد، امید ابراهیمی هافبک استقلال برترین بازیکن میانی شد، مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس و آقای گل فصل قبل به عنوان بهترین مهاجم انتخاب شد، محمد انصاری مدافع پرسپولیس عنوان بازیکن برتر اخلاق را از آن خود کرد، استقلال خوزستان قهرمان لیگ پانزدهم به عنوان برترین تیم انتخاب شد، عبدالله ویسی سرمربی فصل قبل استقلال خوزستان که این تیم را به مقام قهرمانی رساند به عنوان برترین مربی انتخاب شد و محسن ترکی عنوان برترین داور را کسب کرد.

2626

دادگاه عالی ورزش رای فیفا را نقض کرد، آزمون بازیکن روستوف شد.

خبرگزاری ایسنا دراین باره گزارش داد:بعد از چندین ماه مجادله بین دوباشگاه روسی، روبین کازان و روستوف و بعد از آن که فیفا در ابتدا سردار آزمون مهاجم ایرانی را بازیکن روبین کازان نامید، در نهایت دادگاه عالی ورزش پس از درخواست مدیربرنامه‌های آزمون درباره این موضوع تشکیل جلسه داد و بر خلاف فیفا، رأی خود را به نفع بازیکن ایرانی صادر کرد تا آزمون در روستوف بماند.
به این ترتیب سردار آزمون در این فصل بازیکن روستوف خواهد بود و می‌تواند در اولین دیدار انتخابی لیگ قهرمانان برابر اندرلخت بلژیک تیمش را همراهی کند.

آلاردایس:وقتش رسیده مردم انگلیس از بازی تیم ملی کشورشان لذت ببرند.

سرمربی جدید تیم ملی انگلیس مصمم است با کسب نتایج مطلوب باعث رضایت هواداران فوتبال در این کشور شود.
سام آلاردایس پس از انتخاب به عنوان سرمربی جدید سه شیرها گفت: وقتش رسیده است بتوانیم انتظارات را در انگلیس برآورده کنیم و هواداران فوتبال را خوشحال کنیم.
آلاردایس ۶۱ ساله ۱۰ سال پیش هم قرار بود به عناون سرمربی جدید این کشور انتخاب شود ولی در نهایت این استیو مک لارن بود که نظر مسئولان این کشور را به خود جلب کرد تا این مربی پس ازجام جهانی ۲۰۰۶ هدایت انگلیس را بر عهده بگیرد. حال این مربی با قراردادی دو ساله که قابلیت تمدید دارد، هدایت تیم ملی کشورش را بر عهده گرفته است و ماموریت نخست او نیز صعود همراه سه شیر به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است.
وی درباره حضور روی نیمکت تیم ملی کشورش گفت: این حقیقت را نمی‌توانم کتمان کنم که مدت‌ها به دنبال این پست بودم. افتخار می کنم به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشورم انتخاب شدم. به نظر من این بالاترین پست در فوتبال انگلیس است. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بهترین عملکرد را در تیم ملی انگلیس داشته باشیم و باعث شویم تمام هواداران در این کشور از فوتبال لذت ببرند. تمرکز اصلی من روی تیم ملی بزرگسالان خواهد بود. می دانم کسب نتیجه از اهمیت بالایی برخوردار است. در کنار این موضوع روی پیشرفت تیم های پایه‌ای تمرکز خواهیم کرد. ظرفیت و استعداد بالایی در کشور داریم و زمان این است که بتوانیم این استعدادها را پرورش دهیم.

براساس اداعای اسکای ایتالیا، هیگواین با ۹۵ میلیون یورو به یوونتوس پیوست.

شبکه اسکای ایتالیا اعلام کرد گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتینی ناپولی و برترین گلزن تاریخ رقابت های سری آ، مراحل پایانی انتقال خود از ناپولی به یوونتوس را می‌گذراند و در حال گذراندن تست پزشکی در این تیم است.
ایسنا به نقل از اسکای دراین باره نوشت:بند فسخ قرارداد گونزالو هیگواین آرژانتینی ۹۵ میلیون یورو است.
این بازیکن معاینات پزشکی خود را در مادرید اسپانیا انجام داد و قرار است تا سال ۲۰۲۰ قرارداد خود را با یوونتوس امضا کند. 
وی سالیانه ۷.۵ میلیون یورو از یوونتوس درآمد خواهد داشت.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*