خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی با امیر خسروجردی روز پنجشنبه

اخبار ورزشی با امیر خسروجردی روز پنجشنبه

با برکناری روشن، ورمزیار مدیر جدید آکادمی استقلال شد.
ایسنا دراین باره نوشت:صادق ورمزیار، پیشکسوت استقلال به عنوان مدیر آکادمی این باشگاه انتخاب شد.
این اتفاق در حالی رخ داد که چند روز پیش حسن روشن خواهان برکناری علی سامره از هدایت تیم فوتبال استقلال شد و این امر با مخالفت افشارزاده روبرو شد. در نهایت مدیرعامل باشگاه استقلال امروز (چهارشنبه) حسن روشن را از سمتش بر کنار و صادق ورمزیار را به عنوان مدیر جدید آکادمی استقلال انتخاب کرد.
پیش از این، افشارزاده گفته بود که از ابتدا هم حکمی برای روشن صادر نکرده بود.

Untitled-1996+58-98

شهباززاده با بخشیدن طلب ۷۰۰ میلیونی رسما از استقلال جدا شد.
مهاجم فصل پیش تیم فوتبال استقلال با مسئولان این باشگاه به توافق نرسید و از جمع آبی پوشان جدا شد.
باشگاه استقلال و بهرام افشارزاده اصرار بسیاری به ادامه همکاری با این بازیکن داشتند و در جلسات متعدد خواستار ادامه حضور او در استقلال بودند اما این بازیکن با توجه به اصراری که برای جدایی داشت سر انجام به صورت رسمی با استقلال قطع همکاری کرد.
شهباززاده برای جدایی از استقلال مبلغ هفتصد میلیون تومان طلب خود از این باشگاه را بخشید تا با گرفتن رضایت نامه راهی لیگ ترکیه شود.

مارادونا:حاضرم مجانی سرمربی آرژانتین شوم.
دیه‌گو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین و سرمربی سابق تیم ملی این کشورکه در فاصله سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ هدایت تیم ملی آرژانتین را برعهده داشت و در آن دوره جنجالی دو ساله فشار و انتقاد زیادی را از سوی رسانه‌ها متحمل شد، می‌گوید که دلش برای کار کردن با ملی‌پوشان آرژانتین و جنگ‌های لفظی‌اش با خبرنگاران تنگ شده و حاضر است برای دومین بار سرمربی آلبی‌سلسته شود، آن هم بدون آنکه حقوقی بگیرد.
مارادونای ۵۵ ساله که دوران مربیگری‌اش در تیم ملی آلمان با شکست تحقیر‌آمیز ۴ بر صفر شاگردانش برابر آلمان در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی به پایان رسید، سال ۲۰۱۱ هدایت تیم الوصل امارات را برعهده گرفت، در ماه جولای سال ۲۰۱۲ اخراج شد و از آن زمان تاکنون بیکار بوده است. او حالا می‌گوید حاضر است هدایت تیم ملی آرژانتین که پس از استعفای خراردو مارتینو بدون مربی است را برعهده بگیرد. این در حالی است که به نظر می‌رسد آرژانتینی‌ها تمایل دارند دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید هدایت آلبی‌سلسته را برعهده بگیرد.

یوونتوس پیشنهاد ۸۵ میلیون پوندی منچستر برای پوگبا را رد کرد.
خبرگزاری ایسنا به نقل از اسکای ایتالیا گزارش داد:برای جذب پل پوگبا پیشنهاد ۸۵ میلیون پوندی ارائه داد که یوونتوس این پیشنهاد را رد کرده است. یوونتوسی‌ها عنوان کردند یک رقم رکوردشکن برای جذب این بازیکن فرانسوی لازم است و یونایتد در صورتی که ۱۰۰ میلیون پوند پرداخت کند، شانس به خدمت گرفتن این بازیکن را دارد.
این اولین پیشنهاد منچستریونایتد برای جذب این بازیکن فرانسوی بوده است. باید منتظر باشیم پیشنهادات بعدی یونایتد برای جذب این بازیکن چقدر خواهد بود.

لیورپول کاپیتان تیم ملی اسلوونی را به خدمت گرفت.
قرمزپوشان مرسی‌ساید پنجمین خرید تابستانی خود را با جذب مدافع استونیایی تیم فوتبال آگزبورگ به‌ثبت رساندند.
خبرگزاری تسنیم دراین باره گزارش داد:باشگاه لیورپول چهارشنبه، راگنار کلاوان، مدافع ۳۰ ساله تیم فوتبال آگزبورگ را جذب کرد.
مدافع میانی جدید تیم تحت‌ِهدایت یورگن کلوپ برای تقویت خط میانی لیورپول که دو مهره کلیدی‌اش، مامودو ساخو و جو گومز را به‌دلیل مصدومیت از دست داده است، به آنفیلد می‌رود و در این تیم پیراهن شماره ۱۷ را که پیش از این به ساخو تعلق داشت، خواهد پوشید.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*