خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

لوزانو:به دنبال پیروزی هستیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس پایان نخستین تمرین این تیم در صربستان پیش از آغاز هفته دوم لیگ جهانی والیبال گفت: تیم شرایط خوبی دارد، مصدوم نداریم، اما در هفته دوم، تیم با مشکل اختلاف ساعت رو به رو است. در این هفته با تیم‌های بلغارستان، صربستان و برزیل بازی می‌کنیم. در نخستین دیدار به مصاف بلغارستان می‌رویم و امیدوارم با توجه به اینکه مصدوم نداریم و چند تغییر نیز داشته‌ایم، بازی خوبی ارائه کنیم.
رائول لوزانو در مورد جا به جایی بازیکنان از سوی مربیان در تیم‌های مختلف در این دوره از لیگ جهانی افزود: مربیان در لیگ جهانی سال المپیک بیشتر به دنبال ترکیبی مناسب برای تیم خود هستند تا آماده المپیک شوند.
هفته دوم سطح یک لیگ جهانی والیبال ازپنجشنبه با دیدار ایران و بلغارستان آغاز می‌شود و با ۱۸ دیدار در مدت چهار روز در قاره اروپا پیگیری خواهد شد.

2373

گولج به پرسپولیس پیوست.

آنتونی گولج مدافع استرالیایی_ کروات تیم فوتبال پرسپولیس که چهارشنبه تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشته بود پس از موفقیت در این تست‌ها، با قراردادی دوساله رسما به سرخپوشان پایتخت پیوست.
دراین حال، برخی از بندهای قرارداد این بازیکن پیش از امضا اصلاح شد تا مشکلی برای ثبت قرارداد وجود نداشته باشد.

گودرزی:افشارزاده در استقلال می ماند، نمی دوانم در وزارت ورزش خواهم ماند یا نه

ایسنا دراین باره نوشت:محمود گودرزی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا افشارزاده در پست مدیریت باشگاه استقلال می‌ماند یا خیر پاسخ داد: افشارزاده چون دو شغله بود از حوزه وزارت رفت و فعلا در استقلال هست و من از حضور خودم در وزارت ورزش خبر ندارم که در آینده در این سمت باقی خواهم ماند یا خیر.

کاسیچ:این کیفیت بالای تیم ما بود نه معجزه

پس از برد ۲-۱ و شیرین کرواسی مقابل اسپانیا در مرحله گروهی رقابت های یورو ۲۰۱۶
آنته کاسیچ سرمربی کرواسی در نشست خبری گفت: این پیروزی معجزه نبود و کیفیت بالای بازیکنان ما و تیم متحد ما را نشان می دهد. به تک تک بازیکنانم تبریک می گویم. آنها فوق العاده ظاهر شدند. این برد و نتیجه را به تمام هواداران کرواسی در داخل و خارج از کشور تقدیم می کنم. به همه هوادارانی که امروز در ورزشگاه کنار ما بودند و کسانی که در کرواسی بازی ها را دنبال می کردند.
وی در پایان گفت: جاه‌طلبی‌های تیم ما پایانی ندارد و می خواهیم برابر هر تیمی که بازی می‌کنیم، با کیفیت بالای بازی خودمان نشان دهیم که چیزی از بقیه تیم ها کم نداریم. انگیزه زیادی برای موفقیت در یورو داریم و می خواهیم در بازی های مان این موضوع را نشان دهیم.

مسی بهترین گلزن تاریخ آرژانتین شد.

در جریان پیروزی پرگل و ۴ به صفر تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل آمریکا در مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا آمریکا، لیونل مسی دومین گل آرژانتین را در دقیقه ۳۱ و از روی ضربه کاشته به ثمر رساند و برترین گلزن تاریخ آرژانتین شد. مهاجم بارسلونا ۵۵ گله شد و با یک گل بیشتر از باتیستوتا به این عنوان دست یافت.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*