خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

بر اساس ادعای سایت ترکیه ای، طارمی با ریز اسپور به توافق رسید.

ایسنا دراین باره نوشت:سایت ترکیه‌ای گونه باکیش طی گزارشی از روند آماده‌سازی تیم ریز اسپور که خود را برای حضوری قدرتمند در فصل آینده سوپرلیگ ترکیه آماده می‌کند، به توافق مسئولان این باشگاه با مهدی طارمی اشاره کرد و نوشت: ریزاسپور مذاکرات موفقیت‌آمیزی با چند بازیکن خارجی داشته و آنها قصد دارند در همه نقاط زمین تیمشان را برای فصل بعد تقویت کنند.
این سایت همچنین نوشت: مهدی طارمی مهاجم فصل گذشته پرسپولیس یکی از بازیکنان آینده‌دار ایران است که با ریز اسپور به توافق رسیده و نهایی شدن انتقالش در چند روز آینده مشخص می‌شود.

2400

روبین کازان اعلام کرد:قیمت فروش آزمون ۴ میلیون یورو

خبرگزاری کازان روسیه با انتشار خبری در این باره نوشت: باشگاه روبین کازان برای بازگشت هزینه ۱۰ میلیون یورویی استخدام گراسیا برنامه فروش چند بازیکن قرضی را در دستور کار خود قرار داده است.
یکی از این بازیکنان قرضی، سردار آزمون مهاجم ۲۱ ساله ایرانی است که در دو فصل اخیر برای تیم روستوف بازی کرد و قیمت فروش او از سوی باشگاه روبین کازان ۴ میلیون یورو اعلام شده است.
روبین کازان که در بین تیم‌های روسی دارای بیشترین بازیکنان قرضی است در هفته گذشته دو مهاجم خود را به نام‌های اوتستاونوف و دیادیون را در فهرست فروش قطعی خود قرار داده بود

حمید سوریان:آسیب دیدگی ام جدی نیست.

خبرگزاری ایلنا دراین باره نوشت:حمید سوریان درباره آسیب دیدگی‌اش در جریان تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی گفت: مصدومیت بخشی جدا نشدنی از ورزش قهرمانی است و به هیچ عنوان نمی‌توان از آن جلوگیری کرد. در تمرینات روز گذشته از ناحیه گردن دچار آسیب دیدگی شدم که با درد بسیار شدیدی همراه بود اما خوشبختانه دردم رو به بهبود است و انشالله با دعای خیر مردم به زودی تمریناتم را از سر می‌گیرم.
دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک افزود: امیدوارم طی فرصت یکماهه‌ای که تا اعزام کاروان ایران به المپیک ٢٠١۶ ریو باقیمانده شاهد اخبار آسیب دیدگی و مصدومیت افتخارآفرینان کشورمان نباشیم و انشالله کاروان امام رضا(ع) بدون مشکل راهی این دوره از بازی‌ها شده و دست پر به کشور بازگردد.

پس از شکست آرژانتین مقابل شیلی در فینال کوپا آمریکا، مسی از بازی های ملی خداحافظی کرد.

پس از شکست تیم ملی آرژانتین مقابل شیلی در دیدار نهایی رقابت های کوپا آمریکا که درضربات پنالتی اتفاق افتاد، لیونل مسی کاپیتان آلبی سلسته که پنالتی خود را از دست داد پس از پایان بازی گفت: برای من دیگر تیم ملی به پایان رسید. تلاش زیادی کردم. به خاطر قهرمان نشدن با آرژانتین خیلی ناراحتم و دیگر نمی توانم ادامه دهم.
وی افزود: باورکردنی نیست اما امروز دوباره این اتفاق افتاد و دوباره در ضربات پنالتی شکست خوردیم. چهار فینال است که شکست می خورم. سه فینال پیاپی بوده است.
مسی در پایان جدایی‌اش از تیم ملی را تایید کرد اما سرخیو رومرو دروازهبان آلبی سلسته تصمیم همتیمیاش را عجولانه عنوان کرد و افزود: به تیم ملی بدون مسی فکر نمیکنم.

بلان به طور رسمی از پاری سن ژرمن جدا شد.

وب سایت نود دراین باره نوشت:باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه با انتشار بیانیه ای ضمن تشکر از زحمات لوران بلان اعلام کرده تصمیم گرفته در زمینه مربیگری تیم نخست به مسیر دیگری برود و به همین دلیل دو طرف به همکاری خودشان پایان دادند.
بلان در طی سه سال حضورش در پاری سن ژرمن موفق به فتح ۱۱ جام شد اما عملکرد ضعیفش در لیگ قهرمانان در نهایت باعث شد شغلش را از دست بدهد.
رسانه های فرانسه و اسپانیا از توافق پاری سن ژرمن با اونای امری برای قبول هدایت این تیم خبر دادند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*