خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

کی روش:اگر موفق نشدیم دلیلش را از برانکو و قلعه نویی بپرسید، حمایت نبود برنامه ها را لغو کردیم.

ایسنا دراین باره نوشت:کارلوس کی‌روش درباره لغو اردوی تیم ملی ایران در ارمنستان اظهار کرد: تا جایی که من اطلاع دارم، بیانیه‌ای که فدراسیون صادر کرد از لحاظ اطلاعاتی که در آن درج شده بود، بسیار کافی است. با خواندن بیانیه همه چیز به صورت شفاف مشخص است و چیزی فراتر از آن به شما نمی‌توانم بگویم.
وی افزود:بیش از ۶ ماه پیش برای آماده‌سازی تیم ملی در مسیر جام جهانی شروع به برنامه‌ریزی کردیم. ایمان و اعتقاد دارم از بُعد حرفه‌ای و فنی، برنامه‌ای که ما تدوین کرده بودیم، بهترین برنامه برای آماده‌سازی تیم ملی ایران بود. اعتقاد داشتیم برنامه‌ای که آماده کرده بودیم، منافع تیم ملی و همین طور منافع باشگاه‌ها را تامین می‌کرد.
سرمربی تیم ملی ایران درباره حمایت امیر قلعه‌نویی از اظهارات برانکو ایوانکوویچ علیه خود گفت: ارتباط تنگاتنگی با طبیعت دارم و واقعا یکی از طرفداران محیط زیست هستم و از اینکه آقای قلعه‌نویی از آقای برانکو حمایت کرده است، شگفت‌زده نشدم. ایشان (قلعه‌نویی) همیشه مخالفت تمام برنامه‌های تیم ملی بوده و این مسئله چیز جدیدی نیست. مطمئنا وقتی که بازیکنان سرباز می‌توانند برای باشگاه‌شان بازی کنند ولی قادر به بازی برای تیم ملی نیستند. هیچ وقت گلایه نمی‌کنند زیرا این شرایط برای ایشان کاملا خوب است.
سرمربی تیم ملی ادامه داد: بار دیگر باید تکرار کنم که به همه نظرات احترام می‌گذارم. البته من نظری داشتم و کارشناسان و نخبگان فوتبال ایران نظر دیگری داشتند و با نظر بنده مخالف بودند من هم این موضوع را قبول کردم و برنامه جدیدی تدوین کردیم و به فدراسیون فوتبال فوتبال دادم. طبق برنامه جدید ما تنها ۴ روز قبل از بازی‌های رسمی طبق قوانین فیفا و قبل از بازی با قطر جمع می‌شویم و ان‌شاءالله خداوند بزرگ به ما کمک می‌کند که موفق باشیم. اگر هم موفق نشدیم می‌توانید از آقایان برانکو و قلعه‌نویی دلایلش را جویا شوید.

3765

برانکو:هیچگاه ناکامی تیمم را گردن کسی نینداختم، وقتی کی روش می گوید حتما ما مقصریم!

برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از جلسه با علی‌اکبر طاهری درباره صحبت‌های کی‌روش اظهار کرد: من باید یک مسئله را روشن کنم. تیم ملی ایران مهم‌ترین مسئله برای همه ماست. پرسپولیس و کادر فنی‌اش که در راس آن من هستم همیشه و همچنان از تیم ملی حمایت می‌کنیم. خود من به طور خاص و ویژه روی تیم ملی حساس هستم چون ۵ سال سرمربی تیم ملی ایران بوده‌ام و وقتی هم از ایران رفتم همان موقع گفتم که باز خواهم گشت و در باشگاه‌های ایرانی فعالیت خواهم کرد.
سرمربی سرخپوشان دراین باره به ایسنا گفت:همچنان الان هم در خدمت فوتبال ایران هستیم و تلاش می‌کنیم بازیکنان‌مان را هرچه بهتر آماده کنیم تا به تیم ملی خدمت کنند. آن چیزی که همه می‌دانند این است که بدون باشگاه خوب و با کیفیت نمی‌شود تیم ملی خوب و باکیفیت داشت. ما در پرسپولیس تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که روز به روز بهتر شویم و نتایج بهتری بگیریم و این نتایج در آسیا هم خوب باشد. اگر به خاطر داشته باشید هرگز من ناکامی‌های تیم را به گردن کسی نینداختم و اگر هم باختیم و نتیجه خوبی نگرفتیم هیچ کس را مقصر ندانستم. نه مدیرعامل باشگاه و نه بازیکنان و نه حتی داوران را مقصر باخت‌هایمان ندانستیم. بلکه به این نگاه کردم که چطور اشتباه‌هایمان را جبران کنیم. واقعا الان نمی‌دانم مشکل کجاست؟
وی افزود:بهترین داور و حکم هواداران هستند. آن‌ها هستند که می‌توانند همه چیز را تشخیص دهند. آن‌ها در آخرین بازی نشان دادند که چقدر پرسپولیس را دوست دارند. من یک بار دیگر از هواداران تشکر می‌کنم و از اینکه نتوانستیم شادی قهرمانی را به آن‌ها هدیه کنیم خودم غمگین‌ترین آدم دنیا می‌شوم. امیدوارم که همچنان در این فصل و فصل آینده روز به روز خبرهای خوبی بشنویم و نتایج خوبی بگیریم. من از یک محیط دیگر و با تربیت متفاوت به ایران آمده‌ام و تربیتم به من اجازه نمی‌دهد که بیش از این درباره این مسائل صحبت کنم.
برانکو درباره اینکه کی‌روش گفته در صورت نتیجه نگرفتن تیم ملی او مقصر است گفت: اگر کی‌روش گفته، حتما ما مقصر هستیم.

برای شرکت در هفته دوم لیگ جهانی والیبال لوزانو اسامی ۱۴ نفر نهایی را اعلام کرد.

رائل لوزانو سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران برای حضور درهفته دوم لیگ جهانی ترکیب نهایی این تیم را اعلام کرد که براین اساس، میرسعید معروف، علیرضا بهبودی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، مصطفی شریفات، محمد فلاح، فرهاد ظریف، مهدی مرندی، شهرام محمودی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، حمزه زرینی، علیرضا مباشری و جواد معنوی نژاد ۱۴ بازیکنی هستند که برای سه دیدار هفته دوم لیگ جهانی دعوت شدند.
تیم ملی ایران در هفته دوم این بازی ها در بلگراد صربستان به مصاف صربستان، بلغارستان و برزیل می رود.
ملی پوشان والیبال ایران در هفته نخست که در برزیل برگزار شد مقابل میزبان و آمریکا شکست خورد و توانست برابر آرژانتین به برتری برسد.

آرش برهانی به پیکان پیوست.

مهاجم فصل قبل استقلال تهران پس از توافق با مسئولان باشگاه پیکان تهران، با قراردادی یکساله به تیم فوتبال این باشگاه پیوست.
آرش برهانی که نزدیک به ۱۰ سال برای استقلال بازی کرده بود و عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه را در اختیار داشت.

موتکو:فدراسیون جهانی دوومیدانی باید منحل شود.

ایسنا به نقل از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ یورو اسپورت نوشت:شنبه گذشته کمیته‌ بین‌المللی المپیک از تصمیم فدراسیون جهانی دوومیدانی برای محروم ماندن فدراسیون د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی روسیه حمایت کرد.
فدراسیون د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی روسیه پیش از این به دلیل دوپینگ، سیستماتیک محروم شده بود و فدراسیون جهانی اخیرا در تصمیم نهایی خود اعلام کرد این محرومیت پابرجا خواهد بود و د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی‌کاران روس نمی‌توانند در المپیک شرکت کنند.
سباستین کو، رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی اعلا کرده است:روسیه اقداماتی برای مبارزه با دوپینگ انجام داده است، اما این اقدامات کافی نبودند و نمی‌توان محرومیت فدراسیون د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی روسیه را برداشت.
ویتالی موتکو، وزیر ورزش روسیه در واکنش به اتفاقات اخیر اعلام کرد:فدراسیون جهانی دوومیدانی از پذیرش مسئولیت شانه خالی کرد و تمامی تقصیرات را به گردن فدراسیون د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی روسیه انداخته است.یاف باید منحل شود!

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*