خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

ارزنده هشتمین سهمیه دوومیدانی المپیک ایران را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز دومین روز مسابقات بین المللی دوومیدانی جام کازانف قزاقستان، یکشنبه در ماده پرش طول، نماینده ایران با ثبت رکورد ۸.۱۶ متر سهمیه بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل را کسب کرد، تا با این نتیجه هشمتمین سهمیه ایران در رشته دوومیدانی در بازی های المپیک بدست آید.
ورودی کسب سهمیه المپیک در پرش طول ۸.۱۵ متر بود که نماینده ایران موفق به ثبت آن شد. ارزنده در المپیک ۲۰۱۲ لندن نیز به عنوان نماینده ایران در پرش طول حضور داشت.

2394

پس از تعطیلی اردوی تیم ملی فوتبال ایران، کارلوس کی روش به مرخصی رفت.

خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:کارلوس کی روش که طی روزها و هفته های گذشته درگیری های زیادی با برخی مربیان باشگاهی از جمله برانکو داشت و در نهایت اردوهای تیم ملی را تعطیل کرد، از این فرصت استفاده کرد و به مرخصی رفت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی راهی مرخصی شده است که قرار بود این این یک اردوی آماده سازی در ارمنستان و یک اردو نیز در اتریش داشته باشد که پس از درگیری های لفظی که با برانکو داشت همه این برنامه را کنسل کرد.
زمان بازگشت کارلوس کی روش به ایران مشخص نیست.

فوتسال باشگاه های جهان و شکست تاسیسات دریایی مقابل نماینده برزیل

در ادامه رقابت های فوتسال باشگاه های جهان، تیم تاسیسات دریایی قهرمان آسیا در دومین دیدار خود مقابل کارلوس باربوسای برزیل تن به شکست ۴-۳ داد.
دراین دیدار علیرضا وفایی، محمدرضا سنگ سفیدی و وحید شمسایی برای تاسیسات گلزنی کردند.
در دیگر بازی این گروه تیم بارسلونا با نتیجه ۳ بر ۲ برابر دینامو به برتری رسید.
تیم تاسیسات که درنخستین دیدار مقابل بارسلونای اسپانیا شکست خورد در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف تیم دینامو مسکو روسیه خواهد رفت.

بازیکنان جدید پرسپولیس قراردادشان را ثبت کردند.

خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:بازیکنان جدید تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قراردادشان را به صورت رسمی با این باشگاه ثبت کردند.
سید جلال حسینی، محمد آرام‌طبع، محسن ربیع‌خواه، احسان علوان‌زاده و ساسان انصاری صبح قراردادشان را با این باشگاه ثبت کردند تا به صورت رسمی سرخ‌پوش شوند.
همچنین امید عالیشاه هم که قراردادش را به مدت یک سال با باشگاه پرسپولیس به ثبت رساند.

حضور ماریچ در پرسپولیس منتفی شد.

در حالی که طی روزهای گذشته شایعات زیادی در مورد تمدید قرارداد لوکا ماریچ مدافع کروات پرسپولیس و البته درخواست او برای دریافت پیش قرارداد شنیده می شد، ترکاشوند معاون اقتصادی سرخپوشان در این باره اعلام کرده این مدافع مدنظر آنها نیست و باتوجه به رقم بالایی که برای تمدید ارائه داده در پرسپولیس حضور نخواهد داشت.
پرسپولیس در پست دفاع میانی در حال حاضر سیدجلال حسینی، آنتونی گولچ و حامد آقایی را در اختیار دارد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*