خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

برانکو:کی روش را ندیدم با تاج جلسه داشتم

ایسنا دراین باره نوشت:برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس پنجشنبه پس از جلسه‌ای که به همراه علی اکبر طاهری با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال داشت، درباره این جلسه و اینکه آیا کی‌روش هم در این جلسه بود، گفت: من کی‌روش را ندیدم. جلسه ما با تاج بود. استقلال و پرسپولیس از تیم‌های بزرگ فوتبال ایران هستند و وظیفه ما این است که سطح تیم ملی و باشگاه‌ها بالا برود و این موضوع نتایج مثبتی را نیز به همراه داشته باشد. در کل امیدوارم این جلسات را بیشتر کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان ملی‌پوشش قرار است به ایفمارک بروند، بیان کرد: برخی بازیکنان ما جمعه به ایفمارک می‌روند.

33529

محمد آرام طبع سرخپوش شد.

محمد آرام طبع مدافع فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم بعد از توافق با مسئولان باشگاه پرسپولیس با قراردادی دوساله به این تیم پیوست.
مدافع ۳۱ ساله جدید سرخپوشان پیش از این در تیم صبای قم توپ می زد و فصل گذشته لیگ از جمله بازیکنانی بود که بیشترین دقایق بازی را در اختیار داشت.

سعید معروف به پیکان پیوست.

میرسعید معروف کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال ایران پس از جدایی از تیم شهرداری ارومیه با عقد قراردادی یک ساله به پیکان تهران پیوست. پیکانی‌ها پیش از این با نیکولای نیکولوف و فرهاد نظری افشار قرارداد همکاری امضا کرده بودند.

کرانچار سرمربی دینامو زاگرب شد.

خبرگزاری مهر دراین باره گزارش داد:زلاتکو کرانچار سرمربی پیشین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان ایران به عنوان سرمربی جدید تیم دیناموزاگرب کرواسی انتخاب شد.
وی فصل گذشته در تیم الاهلی قطر کار می کرد که به خاطر نتایج ضعیف در میانه فصل از سمت خود برکنار شد.

اونیل:شایسته صعود بودیم.

ایرلند جنوبی با یپروزی مقابل ایتالیا در مرحله مقدماتی رقابت های یورو ۲۰۱۶ موفق به صعود به مرحله یک هشتم نهایی شد.
مارتین اونیل سرمربی این تیم پس از برد شیرین مقابل لاجوردی پوشان و صعود به دور بعد در نشست خبر ی خود گفت: کاملا شایسته پیروزی در این دیدار بودیم. رابی بردی عالی عمل کرد و شجاعانه ضربه سر زد و توانست گل مهمی برای ما به ثمر برساند. در طول بازی هم تیم ما بازی برتری از خود به نمایش گذاشت. بردی شایسته این پیروزی بود. هواداران شایسته این برد بودند و تیمم نیز شایسته این صعود بود.
وی افزود: هواداران فوق العاده بودند و به خوبی ما ار حمایت کردند. بازیکنان در رختکن درباره حمایت هواداران صحبت می کردند. حمایت آنها ما را به جلو سوق داد. در بازی برابر سوئد هم بازی خوبی ارائه دادیم و شایسته برد بودیم که بازی به تساوی کشیده شد. به همین خاطر بازیکنانم آماده بودند تا خودشان را در این بازی نشان بدهند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*