خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی چهارشنبه باامیر خسروجردی

اخبار ورزشی چهارشنبه باامیر خسروجردی

حکم کمیته انضباطی درباره رحمتی اعلام شد:دروازه بان آبی پوشان دو جلسه از حضور در رقابت های لیگ برتر محروم شد!
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود درباره حوادث بازی استقلال تهران و تراکتورسازی را اعلام کرد که بر این اساس:سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان تیم استقلال به‌دلیل تحریک تماشاگران، فحاشی و اهانت به سرمربی تیم حریف و سعی برای ایجاد درگیری طبق بندهای ۸ و ۹ و تبصره ذیل ماده ۶۵ و ماده ۵۵ آیین‌نامه انضباطی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات لیگ برتر محروم شد. این رأی قطعی است. همچنین رحمتی به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد که این رأی قابل تجدیدنظر است.

2310

اسکوچیچ:پیشنهادی از استقلال تهران نداشتم.
سرمربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه با هیچ تیمی برای فصل آینده صحبتی نداشته است، گفت: در جریان حضورم در استقلال برای فصل بعد نیستم.
دراگان اسکوچیچ در پاسخ به این سؤال که آیا با تیمی برای فصل بعد صحبت کرده‌اید یا خیر؟ گفت: می‌خواهم به کشورم برگردم و استراحت کنم. با هیچ تیمی هم صحبتی نداشته‌ام و به قول شما ایرانی‌ها سر نخواستن من دعواست.
سرمربی پیشین فولاد خوزستان در خصوص حضورش در استقلال تهران در لیگ شانزدهم گفت: الان که با شما صحبت می‌کنم، بارها این مطلب را از زبان همه شنیده‌ام، اما نمی‌دانم چرا با خودم صحبت نکرده‌اند.

شمسایی:بدون بازی رسمی به مصاف بارسلونا می رویم.
وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره حضور در باشگاه های جهان گفت:با این شرایط بدون بازی رسمی عازم جام باشگاه‌های فوتسال جهان می شویم و اتفاقا در بازی نخست هم با بارسلونا بهترین تیم جهان بازی می‌کنیم.
وی افزود:بازیکن تاسیسات دریایی با بیان این که بازی رسمی نقش مهمی در آمادگی هر تیمی دارد، افزود: سال گذشته قبل از لیگ قهرمانان آسیا، سه بازی سنگین از مسابقات لیگ برتر برگزار کردیم که تا حدود زیادی کمک حال ما شد.
شمسایی تصریح کرد: ضمن در نظر گرفتن منافع تیم ‌ملی باید منافع تاسیسات دریایی را هم در نظر بگیرند چرا که ما نماینده ایران در آسیا و جهان هستیم.

دونگا کاپیتانی را از نیمار خواهد گرفت.
ایسنا به نقل از ساکر نت گزارش داد:نیمارمهاجم ۲۴ ساله برزیل که در باشگاه بارسلونا توپ می‌زند، مدتی است که بازوبند کاپیتانی را به بازویش می‌بندد.
دونگا که با اسپور تی وی گفتگو می کرد، در این زمینه اظهارداشت:می‌خواهم تغییراتی در تیم ملی ایجاد کنم. باید با نیمار هم صحبت کنم. مدل فوتبالی که او در زمین دارد و تعداد خطاهایی که رویش اتفاق می‌افتد، ممکن است او را بیش از حد عصبانی کند. همه چیز که بازوبند کاپیتانی نیست. زمانی که تصمیم گرفتم نیمار را کاپیتان برزیل کنم به این دلیل بود که بیش از پیش احساس مهم بودن داشته باشد.
سرمربی تیم ملی برزیل افزود:دادن بازوبند کاپیتانی به نیمار کار راحتی نبود. به زودی با او حرف می‌زنم. نیمار در بارسلونا هم بازی می‌کند و کاپیتان هم نیست ولی اتفاق‌های مشابهی برایش می‌افتد. اکنون می‌خواهیم نیمار با آسودگی بیشتری فوتبال بازی کند. به همین خاطر درباره بازوبند به زودی با او جلسه‌ای خواهم داشت.

مانچینی در اینتر ماندنی شد.
روبرتو مانچینی که در رقابت های فصل گذشته سری آ ایتالیا عملکرد نسبتا خوبی با اینتر داشت، فصل بعد نیز هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت و در جوزپه مه آتزا ماندگار است.
براین اساس، روزنامه گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد که استراتژی ها و اهداف مانچینی، توهیر را متقاعد کرده یک فصل دیگر با سرمربی ایتالیایی همکاری داشته باشد و در تابستان نیز خریدهای مد نظر او را انجام دهد. این در حالی بود که مانچو از گزینه های اصلی هدایت تیم ملی ایتالیا پس از جدایی کونته به حساب می‌آمد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*