خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

فیفا سرانجام ریاست تاح بر فدراسیون فوتبال ایران را تایید کرد.
خبرگزاری فارس دراین باره نوشت:سایت فیفا سرانجام پس از ۱۱ روز از انتخابات فدراسیون فوتبال، تغییرات فوتبال ایران را در سایت خود به ثبت رساند و نام مهدی تاج را به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران منصوب کرد. همچنین نام کفاشیان به عنوان نایب رئیس اول ثبت شده است. نام خزانه‌دار نیز با وجود مخالفت وزارت ورزش از ایمانزاده به خزایی تغییر یافته است.
البته فیفا در حالی نام اسدی را به عنوان دبیرکل به ثبت رسانده است که قرار است پس از جلسه هیأت رئیسه نام دبیرکل و نایب رئیس دوم فدراسیون مشخص شود.

3367

تاج:مثل کی روش در آسیا نداریم.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جام جهانی ۲۰۱۸ برای ما از امروز‌ آغاز می‌شود و ما کارمان را آغاز کرده‌ایم.
مهدی تاج افزود: کی‌روش دغدغه‌هایی داشت، می‌گفت «من یک سال وقت را از دست داده‌ام» و این حرف درستی بود. این را می‌دانستم که اگر با کی‌روش برای ادامه همکاری به تفاهم برسیم باید برخی خواسته‌‌های او را فراهم و نظرش را جلب کنیم و مشکلات را از میان برداریم. یکی از مشکلات اصلی زمین تمرین تیم ملی بود. چون اگر زمین تمرینی نداشتیم اصلاً تیم ملی نمی‌توانست کار کند. ما هم در این زمینه اقدام کردیم که توانستیم زمین ورزشگاه پاس قوامین، پژوهشگاه صنعت نفت را بگیریم که در کنار آنها آکادمی خودمان هم هست و حداقل‌هایی برای تمرین تیم ملی دارد.
وی با بیان اینکه برخی مشکلات تیم ملی حل شده است، گفت: کی‌روش در همین مدت کوتاه دیده که برخی مشکلات تیم ملی رفع شده و ما برای رفع بقیه مشکلات نیز تلاش خواهیم کرد. اولویت من از زمان حضورم در فدراسیون فوتبال تیم ملی بوده و ۶۷ ساعت جلسه در طول یک هفته، زمان زیادی است که برای تیم ملی گذاشتم چون کار تیم ملی برایمان اولویت بود. کی‌روش استعفا کرده بود که روی آن اصرار داشت که من این استعفا را رد می‌کنم و با آن مخالف هستم چون می‌خواهیم ادامه همکاری دهیم.

جان تری یک سال دیگر در چلسی ماندنی شد.
کاپیتان باشگاه چلسی قراردادش را به مدت یک سال تمدید کرد.
جان تری که در هر ۴ قهرمانی چلسی در لیگ برتر حضور داشته، در این فصل صلابت گذشته را نداشت و شایعات زیادی مبنی بر جدایی‌اش از باشگاه در پایان فصل به گوش می‌رسید. البته واکنش منفی هواداران نسبت به جدایی تری، مسئولان چلسی را مجاب کرد که یک سال دیگر هم از این مدافع باتجربه استفاده کنند.

مدیربرنامه های یحیی توره مذاکره با اینتر را تایید کرد.
با حضور پپ گواردیولا در راس کادر فنی منچستر سیتی و اختلاف بین سرمربی اسپانیایی و یحیی توره، هافبک اهل ساحل عاج از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد و به تیم دیگری خواهد پیوست.براین اساس، مدیر برنامه‌های توره موضوع این بازکن با سران اینتر ایتالیا برایپیوستن به نراتزوری را تایید کرد.
وی دراین باره گفت:بله ما در حال مذاکره با مانچینی هستیم. به دنبال راه حلی برای سیتی هستیم. آنها می‌خواهند یحیی را بفروشند و قصد انتقال قرضی او را ندارند. نمی‌توانم بگویم که آیا تیم‌های دیگری هم خواهان جذبش هستند یا نه. او قرارداد دارد ولی تیم خاص دیگری نیست. اینتر؟ آنها باشگاه خوبی هستند.

توافق نیمار و بارسا برای تمدید قرارداد.
مدت هاست که بحث تمدید قرارداد نیمار با باشگاه بارسلونا به یک سوژه داغ برای رسانه های اروپایی بدل شده است.
رادیو کاتالونیا چهارشنبه با اعلام این خبر گزارش داد که نیمار و مدیران بارسا بر سر تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۱ به توافقات اولیه دست یافته اند و طبق ادعای این منبع، روز دوشنبه یعنی یک روز پس از فینال کوپا دل ری، دو طرف این مساله را علنی خواهند کرد تا خیال هواداران بارسا پیش از نقل و انتقالات تابستانی راحت شود. امضای نهایی قرارداد، طبق پیش بینی ها پس از بازی های المپیک ریو و در ماه آگوست صورت خواهد گرفت.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*