خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

علیرضا فغانی در المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل قضاوت خواهد کرد.
کمیته داوران فیفا اعلام کرد:علیرضا فغانی به همراه دو کمک ایرانی خود در بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو به امر قضاوت خواهد پرداخت. ۸۸ داور از ۴۰ کشور در این رقابتها به قضاوت خواهند پرداخت.
بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو اولین و مهم ترین گام در راه رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام جهانی ۲۰۱۹ زنان در فرانسه خواهد بود.
علیرضا فغانی به همراه دو کمک داور رضا سخندان و محمدرضا منصوری داوران ایرانی حاضر در این بازی ها خواهند بود.

3817

جلالی:تا پایان لیگ سرمربی سایپاهستم.
سرمربی سایپا با تاکید بر اینکه طبق قراردادش همچنان به این تیم متعهد است، گفت: در دو بازی باقیمانده لیگ نیز به عنون سرمربی در این باشگاه خواهم بود.
مجید جلالی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقاتی بین او و مدیریت باشگاه افتاده است، گفت: به هر حال یک سری مشکلات وجود داشت و این اتفاقات فقط مربوط به پایان فصل نبود اما با تمام این مشکلات من به این تیم متعهد هستم و با سایپا قرارداد دارم.
وی در پاسخ به این پرسش که مدیر عامل باشگاه صحبت از اخراج شما کرده اما شما در تمرین حاضر شده اید گفت: من روز گذشته و امروز در تمرین حضور پیدا کرده ام و با توجه به قراردادی که با سایپا دارم در دو بازی باقیمانده نیز سرمربی سایپا هستم.

توتی:هیچ وقت درباره پول با رم صحبت نکرده ام.
وب سایت نود دراین باره نوشت:برخی رسانه‌های ایتالیا از روز گذشته گزارش‌هایی مبنی بر اختلاف مالی فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه رم ومالک این باشگاه منتشر کرده‌اند. براساس این گزارش‌ها کاپیتان رم که قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود، به دلیل حقوق بالای درخواستی در این تیم نمی‌ماند.
توتی در واکنش به این گزارش‌ها در سایت رسمی خود نوشت: هرگز درباره این موضوع با باشگاه صحبت نکرده‌ام و این مسئله هیچ‌وقت در مذاکرات ما مطرح نبوده است. تمام گزارش‌هایی که در این مورد منتشر شده‌، دروغ است.

به انتخاب انجمن فوتبال نویسان انگلیس، جیمی واردی بهترین بازیکن سال انگلیس شد.
خبرگزاری تسنیم در این باره نوشت:انجمن فوتبال‌نویسان انگلیس جیمی واردی را به‌خاطر نمایش تحسین‌برانگیزش در فصل جاری به‌عنوان بهترین بازیکن سال لیگ برتر این کشور معرفی کرد. به این ترتیب مهاجم ۲۹ ساله روباه‌ها اولین بازیکن لسترسیتی شد که موفق به دریافت این عنوان می‌شود.
مهاجم تیم ملی انگلیس که این فصل ۲۲ گل برای روباه‌ها به‌ثمر رسانده است و کمک شایانی به لسترسیتی کرده تا در آستانه قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر قرار بگیرد، برای تصاحب این عنوان اِن‌گولو کانته و ریاض محرز از لسترسیتی را از پیش رو برداشت.
این درحالی است که، ریاض محرز، هم‌تیمی واردی نیز هفته گذشته عنوان بهترین بازیکن سال لیگ برتر انگلیس به انتخاب اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای را به خود اختصاص داد.

جایزه مارکا به جوکوویچ رسید.
نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان یکشنبه شب هفتادمین جایزه ورزشی اسپانیایی مارکا را در کاخا مخیکا دریافت کرد.او هشتمین تنیسوری است که این جایزه را دریافت کرد.
پیش از او پیت سمپراس، آرنتکسا سانچس وریکاریو، مارتینا ناوراتیلووا، مانولو سانتانا، آندره آغاسی، راجرر فدرر، جان مکنرو و رافائل نادال این جایزه را کسب کرده بودند.
وی پس از دریافت جایزه مارکا گفت: کسب این جایزه یک امتیاز است. با دیدن نام ورزشکارانی که این جایزه را کسب کردند می‌توان آن را خاص نیز عنوان کرد. این جایزه به من انگیزه می‌دهد، اما همچنین به من مسئولیت می‌دهد که همچون زمین بازی در بیرون از آن نیز خوب رفتار کنم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*