خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

با دستور سازمان لیگ، بازی گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.
خبرگزاری مهر نوشت:کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد در تاریخ ۱۵ دی ماه ۱۳۹۴ و در نامه شماره ۱۱۰۸۱۹۳ برنامه هفته بیست و نهم و محل برگزاری مسابقات اعلام شده بود. بر اساس این برنامه، دیدار دو تیم پرسپولیس با گسترش فولاد از هفته بیست و نهم لیگ برتر ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد
سازمان لیگ در حالی چنین خبری را اعلام کرده است که طی روزهای گذشته صحبت هایی مبنی بر برگزاری این بازی در ورزشگاه بنیان دیزل که ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد است منتشر شده بود و واکنش های متفاوتی به همراه داشت.

3794

واکنش جلالی به مدیرعامل سایپا پس از برکناری از این تیم:قرارداد من ششصد میلیون است.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:مجید جلالی درباره صحبت‌های بیت الله رضایی و برکناری‌اش از سرمربیگری سایپا گفت: می خواهند مرا کنار بگذارند و محروم کنند. من هم می‌روم یک جا و زندگی‌ام را می‌گذارنم. من دو بازی دیگر هستم و بعد قراردادم تمام می شود.
وی درباره اینکه از سرمربیگری کنار گذاشته شده است، گفت: به هر حال این مسئولیت و قرارداد من است. اگر به من بگویند، دیگر نمی روم.
جلالی افزود: من به مسئولان باشگاه گفتم حتی اگر نگران قرارداد من هستید، آنرا هم نمی‌خواهم. قرارداد من ۶۰۰ میلیون بود که تازه ۲۵ درصد از آنرا جریمه شدم یعنی ۱۵۰ میلیون تومان. یعنی اگر همه پول قرارداد را بدهند، همه اش همین می شود.

محمد بنا و حمید سوریان برای شرکت دررقابت های گزینشی المپیک سه شنبه راهی ترکیه می شوند.
آخرین مرحله رقابتهای گزینشی کشتی فرنگی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل، جمعه ۱۷ اردیبهشت دراستانبول ترکیه برگزار می شود که بر این اساس حمید سوریان نماینده وزن ۵۹ کیلوگرم ایران به همراه محمد بنا سرمربی تیم ملی ، حسام الدین جعفری سرپرست این تیم و رامین امیرساسان متخصص تغذیه تیم ملی، عصر سه شنبه هفته جاری راهی کشور ترکیه می شوند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران تاکنون از مجموع ۶ سهمیه، پنج سهمیه حضور در المپیک را کسب کرده است و حمید سوریان در آخرین مرحله رقابتهای گزینشی المپیک در ترکیه باید برای کسب تنها سهمیه باقیمانده به میدان برود.طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی، فینالیست‌های هر وزن این رقابتها سهمیه حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو را کسب می کنند.

جهانبخش دومین شوتزن برترآلکمار
بنابر اعلام باشگاه آزد آلکمار هلند از تعطیلات زمستانی لیگ هلند به این سمت، علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی این تیم با ۳۹ شوت و یانسن با ۸۱ شوت به سمت دروازه حریفان برترین شوتزنان این تیم بوده اند و پس از این دو هیچ یک از بازیکنان آلکمار بیش از ۲۵ شوت نزده اند. آلکمار به لطف مهاجمان آتشین خود با ۶۳ گل زده هم اکنون سومسن خط حمله برتر لیگ هلند را به خود اختصاص داده است. آلکمار امروز در چارچوب هفته سی وسوم بازی ها میزبان گرافشاپ است.

لوئیس فان خال:سال آینده هم در منچستر می مانم، آدم واقعگرایی هستم.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:در حالیکه شایعات فراوانی وجود دارد مبنی بر اینکه نیمکت شیاطین سرخ دستخوش تغییرات بسیاری خواهد شد و حتی در این رابطه خبر از حضور ژوزه مورینیو بر روی نیمکت یونایتد شنیده می شود، اما لوییس فن خال سرمربی هلندی یونایتد گفت که می خواهد سال آینده هم در این تیم بماند.
وی افزود:ما از ابتدا می دانستیم که حضور من در اولدترافورد پروسه ای سه ساله است. من می خواستم قراردادم دو ساله باشد اما باشگاه خواست که سه ساله باشد.
وی افزود: طبق درخواست باشگاه قراردادی سه ساله امضا کردم. بنابراین سال دیگر هم اینجا هستم. من هر هفته اخراج می شوم اما همچنان مربی این تیم هستم. در هر باشگاهی که بوده ام چنین چیزی را تجربه کرده ام. من همان کاری را در منچستریونایتد انجام می دهم که در هر باشگاه دیگری بودم.

اختصاصی خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*