خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی امیر خسروجردی

اخبار ورزشی امیر خسروجردی

قدرتنمایی دونده المپیکی ایران در جمهوری چک، تفتیان در حضور بولت سوم شد.
حسن تفتیان دونده المپیکی ایران موفق شد در حضور بولت سریع ترین مرد جهان به مدال برنز رقابتهای جهانی چک دست پیدا کند.
در رقابت های دوومیدانی جهانی جمهوری چک در پیکارهای ماده دو ۱۰۰ متر، حسن تفتیان دوومیدانی کار المپیکی ایران در حضور یوسن بولت قهرمان المپیک، با رکورد ۱۰ ثانیه و بیست و پنج صدم ثانیه در جایگاه سوم ایستاد.دراین ماده، یوسین بولت جاماییکایی با رکورد نه ثانیه و نود و هشت صدم ثانیه به عنوان قهرمانی رسید و رامون گیتنز از باربادوس در جایگاه دوم ایستاد.
تفتیان در حالی دراین مسابقه سوم شد که رکوردش در دوی ۱۰۰ متر ده ثانیه و ده صدم ثانیه است و حتی می توانست با ثبت رکورد خود در رده دوم جدول قرار گیرد. وی به واسطه قهرمانی در دوی ۶۰ متر داخل سالن آسیا فرصت حضور در این مسابقات را پیدا کرد.

IMG18351597

رضائیان، مسلمان و احمدزاده فعلا پیشنهاد رسمی از اروپا ندارند.
خبرگزاری ایسنا دراین باره گزارش داد:‌‌مدیربرنامه های این سه بازیکن درباره آخرین وضعیت این بازیکن گفت: رامین رضاییان با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و این بازیکن نسبت به قراردادش پایبند خواهد بود. او در تیم فوتبال پرسپولیس با کمک برانکو ایوانکوویچ و تلاش‌های خودش پیشرفت‌های چشمگیری داشته و این موضوع را فراموش نکرده است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا رضاییان از باشگاه‌های اروپایی پیشنهادی دارد یا خیر نیز گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم، رامین هیچ گونه پییشنهاد رسمی از باشگاه‌های اروپایی ندارد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده هم گفت: این بازیکنان هم دقیقا وضعیتی مشابه رامین رضاییان دارند. آن‌ها هم با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند و زمانی که پیشنهادی از یکی از باشگاه‌های اروپایی به صورت رسمی به دست‌مان برسد، آن را با باشگاه در میان خواهیم گذاشت. تا این لحظه هیچ پیشنهادی برای این دو بازیکن به طور رسمی نیامده است.

آغاز روند مذاکره باشگاه پرسپولیس با بازیکن از دوشنبه
ایسنا دراین باره نوشت:بازیکنان پرسپولیس از دوشنبه درباره قراردادهای فصل آینده خود با مسئولان این باشگاه مذاکره می‌کنند.
در این حال از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد، در قرارداد کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه بندی وجود دارد که بر اساس آن، اعضای کادر فنی برای ماندن در پرسپولیس برای فصل بعدی، درصدی به قراردادشان اضافه می‌شود. باشگاه پرسپولیس با تایید وجود این بند، خبر مربوط به ۱۵ درصد بودن افزایش حقوق کادر فنی را تکذیب کرده است.
همچنین خانواده مرحوم هادی نوروزی در روزهای اخیر مرتب پیگیر مطالبات کاپیتان فقید پرسپولیس بوده‌اند. باشگاه قول‌های شفاهی به خانواده نوروزی داده است.

ژوزه مورینیو سرمربی یونایتد شد!
ایسنا به نقل از بی بی سی اسپورت نوشت:سران منچستریونایتد در نهایت تصمیم خود را بعد از قهرمانی در جام حذفی گرفتند و در حالی که یک سال از قرارداد لوئیس فان خال هلندی با این تیم باقی مانده بود، این مربی را برکنار و ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی جدید خود اعلام کرد.
مورینیو قرار است روز دوشنبه قرارداد خود را به عنوان سرمربی منچستریونایتد امضا کند و به ماه‌ها شایعه درباره حضور در تیم های مختلف پایان دهد.
مورینیو قبلا در بارسلونا دستیار فان خال بود و برای اولین بار این مربی مورینیو را از پست مترجمی به عنوان مربی انتخاب کرد.

سرمربی سابق اینتر هدایت واتفورد را بر عهده گرفت.
والتر ماتزاری ۵۴ ساله که سابقه هدایت ناپولی و اینتر ایتالیا را در کارنامه خود دارد‌، با امضای قراردادی سه ساله هدایت تیم فوتبال واتفورد انگلیس را برعهده خواهد گرفت.
مدیر برنامه‌های ماتزاری با تایید این خبر اظهار کرد: او قرارداد سه ساله‌اش را امضا کرده است. پروژه‌های این تیم بسیار مورد توجه والتر قرار گرفته است.
فصل گذشته کیکه سانچس فلورس اسپانیایی هدایت واتفورد را بدست داشت. او پیشتر سرمربی والنسیا بود و با این تیم نتیجه‌های خوبی گرفت. او تیم واتفورد را هم که فصل گذشته به لیگ برتر انگلیس آمده بود را در این لیگ نگه داشت و در پایان فصلی که گذشت، قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*