خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی چهار شنبه با امیرخسروجردی

اخبار ورزشی چهار شنبه با امیرخسروجردی

فدراسیون فوتبال رسما با استعفای کی روش مخالفت کرد.

فدراسیون فوتبال چند روز پیش در نامه رسمی به کارلوس کی روش مخالفت صریح خود با قبول استعفای وی را اعلام کرد و اذعان داشت که باید به قرارداد خود با فدراسیون فوتبال پایبند باشد.
در این نامه به اقدامات فدراسیون فوتبال در برآورده کردن خواسته های سرمربی تیم ملی اشاره ای شده است. اینکه اسپانسر تیم ملی تغییر کرده، کار بازسازی زمین کمپ آغاز شده و شهریور ماه به پایان می رسد، اینکه زمین دستگردی زمین تمرین تیم ملی خواهد شد و مقدمات برای پرواز چارتر در حال انجام است.
دراین حال، کی روش هنوز هیچ واکنشی به این نامه نشان نداده، اما سفر خود را به تهران به تاخیر انداخته به این دلیل که زمان برگزاری انتخابات به تاخیر افتاده است.

3765

گزارش فور فور تو درباره آینده جهانبخش:سلتیک و منچستر ستاره ایرانی آلکمار را زیر نظر دارند.

مجله انگلیسی و مشهور فور فور تو در گزارشی به معرفی علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی تیم آزد آلکمار هلند پرداخت و نوشت:جهانبخش گفته که ترجیح می‌دهد در هلند بماند تا دوران حرفه‌ایش پیشرفت کند و با توجه به قرارداد ۵ ساله‌ای که با آلکمار دارد مطمئنا می‌تواند به این هدف برسد. او به تازگی گفته من همیشه به ندای قلبم گوش می‌دهم. من از فرانسه و ترکیه هم پیشنهاد داشتم، اما آنها را قبول نکردم. حتی نزدیک بود به پرسپولیس که تیم بزرگ ایران است بروم، اما ترجیح دادم در اروپا بازی کنم. جهانبخش در ۲۲ سالگی همچنان راهی طولانی در پیش دارد. ایران از چند ماه دیگر باید در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ بازی کند و احتمالا جهانبخش نقش بیشتری در تیم کارلوس کی‌روش ایفا خواهد کرد. اگر او بتواند در دیدارهای پیش روی ایران نمایش‌های بهتری ارائه دهد با توجه به سنی که دارد می تواند باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خریدش ترغیب کند. با توجه به اینکه گفته می‌شود باشگاه‌هایی مانند منچستریونایتد و سلتیک او را زیرنظر دارند نباید انتظار داشت که او تا پایان قرارداد ۵ ساله‌اش در آلکمار بماند.

با انتخاب کمیته فنی، شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته ایران شد.

خبرگزاری فارس دراین باره نوشت:جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته جهت انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان سه شنبه برگزار و درپایان، شهرام هروی به‌عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد.
دراین جلسه که با حضور هر سه گزینه سرمربیگری تیم ملی (سلیمانی، دباغیان و هروی) برگزار شد، دباغیان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی به دلیل مشکلات خانوادگی، از قبول مسئولیت انصراف داد، تا از میان علیرضا سلیمانی و هروی یک نفر به‌عنوان سرمربی انتخاب شود.
در پایان رأی‌گیری صورت گرفته از سوی اعضای کمیته فنی شهرام هروی به‌عنوان سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان انتخاب شد.

ادامه تقابل عراق با عربستان، رئیس فدراسیون فوتبال عراق:فقط در ایران بازی می کنیم.

خبرگزاری مهر دراین باره گزارش داد:عبدالخالق مسعود رئیس فدراسیون فوبتال عراق قبل از سفر به دوحه قطر برای حضور در مجمع اتحادیه فوتبال کشورهای عربی که روز چهارشنبه برگزار خواهد شد، گفت: ما بازی در ایران را انتخاب کردیم. در هیچ مکان دیگری به جز ایران بازی نخواهیم کرد. بازی های عراق در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روسیه در ایران برگزار می شود.
وی تاکید کرد: موضع ما مشخص است. آنها چه قبول کنند و چه قبول نکنند ما از موضع خود برای بازی در ایران کوتاه نخواهیم آمد.
رئیس فدراسیون فوتبال عراق در حالی این صحبتها را مطرح کرده است که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده اند عراق حق میزبانی از عربستان را در کشور ایران ندارد.

ادعای سان:بلان گزینه جدید هدایت شیاطین سرخ

مدت‌هاست در رسانه های بریتانیایی شایعه حضور مورینیو در یونایتد شنیده می‌شود، اما سران یونایتد نگران هستند که حضور ژوزه مورینیو دراین تیم باعث جدایی دستیاران فان‌خال نظیر رایان گیگز شود.
لوران بلان در یونایتد هم بازی گیگز بوده و رابطه خوبی با او دارد. همچنین او مربی انعطاف پذیر تری در قیاس با مورینیو است و مسئولین یونایتد می‌تواند شرط و شروطی برایش تعیین کنند.
منچستریونایتد قصد دارد برای چندین فصل رایان گیگز را به عنوان دستیار روی نیمکت خود داشته باشد تا در نهایت او را به روی نیمکت بنشاند.از همین رو یکی از شرایط یونایتد این است که رایان گیگزدستیار مربی بعد باشد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*