خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی چهارشنبه با امیر خسروجردی

شوک بزرگ به فوتبال ایران، مهرداد اولادی درگذشت.
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس، استقلال و ملوان بندرانزلی که سابقه بازی برای تیم ملی ایران را نیز داشت صبح سه شنبه در بیمارستان شهدای تجریش تهران درگذشت.
به نوشته خبرگزاری ایسنا، پزشکان علت مرگ اولادی را ایست قلبی اعلام کرده اند.
مهرداد اولادی متولد سال ۱۳۶۴ در قائمشهر است و فوتبال خود را از تیم های این شهر آغاز کرد و سپس اوایل دهه ۸۰ به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست و پس از آن در تیم های الشباب امارات، ملوان، نفت تهران و استقلال بازی کرد.
وی سابقه بازی در رده های سنی فوتبال ملی ایران را نیز در کارنامه داشت. ضمن اینکه ۱۳ بازی ملی و یک گل ملی نیز در کارنامه وی به چشم می خورد.

3708

سایت گل کرواسی:برانکو پادشاه فوتبال آسیاست.
سایت گل کرواسی در بازتاب مستند شبکه تلویزیونی نوا تی وی از دربی تهران پس از مقدمه بالا نوشت: برانکو در ایران در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی از سوی ارتشی از طرفداران که آرزوی هر مربی ای هستند حمایت می شود.
برانکو ایوانکوویچ به شبکه نوا تی وی گفت:من خیلی افتخار می کنم که مربی همچین تیمی هستم که بیش از ۴۰ میلیون طرفدار دارد، زندگی با چنین طرفدارانی آتشین است، به خصوص هنگامی که نتیجه ای میگیرید که باعث شادی و لذت آنها می شود، ما در ابتدای این فصل مشکلات بسیاری داشتیم و این مشکلات با مرگ کاپیتان تیم بیشتر شد اما با صداقت بازیکنان ما دست به کار بزرگی زدیم و الان مدعی قهرمانی هستیم.
در آخرین دیدار در بزرگترین دربی آسیا تیم برانکو در حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر رقیب دیرینه خود استقلال را با ۴ گل در هم کوبید و به صدر جدول لیگ ایران رفت که شادی بی حد طرفداران این تیم را به همراه داشت.

از سوی لاروس:نواک جوکوویچ و سرنا ویلیامز برترین ورزشکاران سال ۲۰۱۵ دنیا شدند.
دو تنیسور برتر زن و مرد جهان از سوی لاروس به عنوان برترین ورزشکاران سال ۲۰۱۵ جهان برگزیده شدند.
جوکوویچ برای دومین سال پیاپی است که برنده این جایزه می شود و ویلیامز برای چهارمین بار است که جایزه لاروس را می برد.
در این مراسم، جوکوویچ جایزه خود را به اسطوره فقید بارسلونا، یوهان کرایف، و نیکی لائودا، راننده پیشین فرمول یک، تقدیم کرد.
لائودا و کرایف در این مراسم تقدیر شدند. لائودا به عنوان یک عمر فعالیت ورزشی و کرایف به دلیل کارهای خیرخواهانه جایزه اسطوره فوتبال هلند از سوی پسرش یوردی دریافت شد

ستایش دل پیرو از زیدان
ستاره پیشین یوونتوس به ستایش از زیدان پرداخت و عملکرد او در رئال را باور نکردنی دانست.
الساندرو دل پیرو، همبازی سابق زین الدین زیدان در یووه به ستایش از سرمربی فرانسوی رئال پرداخت و گفت: زیدان خود را آماده چالش های بزرگ کرده بود. بسیار سخت است که باور کرد او در این مدت کوتاه چنین تغییری را در بازیکنان رئال به وجود آورد. زیدان توانسته تفکر بازیکن رئال را تغییر دهد و الان تیم او بسیار باروحیه و خوب بازی می کند.
وی افزود:به زیدان به خاطر موفقیت های که در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت های لیگا به دست آورده است تبریک می گویم. او عملکرد خوبی از خود نشان داده و ثابت کرده که شایسته مربیگری در تیم بزرگ رئال است.

فابرگاس:تیری آنری بهترین هم تیمی من بود، از او بسیار یاد گرفتم.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:سسک فابرگاس بازیکن اسپانیایی چلسی انگلیس در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورت گفت:بهترین هم تیمی اش جدا از لیونل مسی، تیه ری آنری است. این بازیکن اسپانیایی بیشتر دوران بازیگری خود را عضو تیم فوتبال آرسنال بود و در سال ۲۰۰۵ با آنری موفق شد قهرمان جام حذفی انگلستان شود.
وی افزود: تیه ری آنری، آندرس اینیستا، ژاوی، داوید ویا و خیلی مشکل است که بخواهم از بازیکن دیگری نام ببرم. من زمانی که در آرسنال بودم خیلی از آنری یاد گرفتم. او بازیکن بسیار شگفت انگیزی بود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*