خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

برانکو:منصوریان کمکی به استقلال نکرده است، حرف از ورودی و خروجی نزده ایم.

ایسنا دراین باره نوشت:برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران در پاسخ به این سوال که منصوریان گفته با پیروزی برابر این تیم، راه قهرمانی استقلال را هموار می‌کند و نظر او در این‌باره چیست، گفت: منصوریان یک فرد حرفه‌ای است که سال‌ها بازی کرده و نشان داده مربی خوبی است. او در شرایط سختی کار می‌کند و قبل از هرچیزی او قطعا اول برای تیم خودش فردا بازی می‌کند نه برای استقلال. نفت، استقلال را یک بر صفر برد و بنابراین کمکی به این تیم نکرده است. آفرین بر آنها که حرفه ای هستند و طبیعی است که می‌خواهد به تیم خودشان کمک کنند. ما می‌دانیم که او بازیکن استقلال بوده و استقلال قلبش است اما مطمئنا او قبل از هر چیزی برای تیم خودش کار می‌کند. مطمئنا کار ما ساده نخواهد بود. نفت سه ملی پوش به نام بیرانوند، امیری و سید جلال حسینی دارد ولی ما تنها یک یا دو ملی پوش مثل رضاییان داریم.

3764

وی در پاسخ به این سوال که آیا ماجراهای لیست ورودی و خروجی تیمش درست است یا نه، اظهار کرد: من و طاهری که مسئولیت این موضوع را داریم درباره این مسئله نه رسمی و نه غیر رسمی و نه نیمه رسمی صحبتی نکرده‌ایم. حالا هر صحبتی هم شده باشد، وقت به اندازه کافی داریم که بعد از فروکش هیجانات، یک آنالیز منطقی داشته باشیم. تا الان وقت این کارها نبوده چون تمرکز ما روی بازی‌ها است تا خودمان را آماده کنیم. ما باید با انگیزه‌تر خود را آماده کنیم و طاهری هم به فکر این است که چطور شرایط را برای موفقیت فراهم کند.

رئیس فیفا درگذشت اولادی را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:جیانی اینفانتینو با ارسال نامه‌ای به علی کفاشیان درگذشت مهرداد اولادی را تسلیت گفت.
در این نامه آمده است: همدردی صمیمانه ما را به خاطر درگذشت مهرداد اولادی به عنوان بازیکن ملی ایران پذیرا باشید. خیلی زود بود که او در سن ۳۱ سالگی ما را تنها بگذارد و همه ما در فدراسیون بین المللی فوتبال از شنیدن این خبر بسیار متأسف و ناراحت شدیم.
من به عنوان عضوی از جامعه بین المللی فوتبال خواهشمندم که این پیام تسلیت را به خانواده و عزیزان اولادی برسانید. امیدوارم که پیام ما بتواند در این زمان غم انگیز، آرامش و تسلی خاطری برای شما باشد.

از سوی فدراسیون کشتی، حمید سوریان برای شرکت در رقابت های گزینشی المپیک معرفی شد.

به نوشته خبرگزاری مهر:علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون کشتی با تایید این خبر گفت: تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی با جدیت زیر نظر محمد بنا در حال برگزاری است و طبق نظر کادر فنی حمید سوریان در وزن ۵۹ کیلوگرم به استانبول اعزام خواهد شد تا بتواند در آخرین مسابقات گزینشی المپیک سهمیه باقی مانده را برای کشت ایران کسب کند.
وی افزود: شورای فنی روند انتخاب ملی‌پوش اعزامی به مسابقات گزینشی را به سرمربی تیم ملی واگذار کرده و ما نیز از تصمیم سرمربی حمایت می کنیم.
مرحله آخر رقابتهای گزینشی المپیک ۲۰۱۶ ریو روز ۱۷ اردیبهشت ماه در رشته کشتی فرنگی در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد که نفرات اول و دوم هر وزن سهمیه حضور در المپیک را کسب می کنند.

دعوت از ۲۲ بازیکن به اردوی تیم ملی بسکتبال، نامدارها دعوت نشدند.

باوئرمان سرمربی آلمانی تیم ‌ملی بسکتبال ۲۲ بازیکن را به اردوی تیم ‌ملی دعوت کرد که در میان آنها نام صمد نیکخواه بهرامی، مهدی کامرانی و حامد آفاق دیده نمی‌شود.
بازیکن زیر به اردوی تیم ‌ملی دعوت شدند و ۱۲ اردیبهشت کارشان را آغاز می‌کنند.
حامد حدادی، اوشین ساهاکیان، سجاد مشایخی، محمد حسن زاده، بهنام یخچالی، ارسلان کاظمی، صالح فروتن، محمد یوسف وند، روزبه ارغوان، آرمان زنگنه، فرید اصلانی، وحید دلیر زهان، عدنان دورقی ، محمد جمشیدی، رسول مظفری، میثم میرزایی، سالار منجی، علی الله وردی، محمد شهریان، حسین رحمتی، نوید رضایی فر و امیر صدیقی.

اعلام اعتراف داور ایتالیایی به اشتباه در بازی بارسلونا و اتلتیکومادرید.

ایسنا به نقل از روزنامه اسپانیایی مارکا نوشت:در دیدار برگشت دو تیم اتلتیکو مادرید و بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توپ در محوطه جریمه به دست گابی مدافع اتلتیکو برخورد کرد، اما داور خطا را بیرون از محوطه اعلام کرد. نیکولا ریتزولی داور این بازی در این‌باره به رادیو انکیو اسپورت ایتالیا گفت: متاسفانه دو پای این مدافع بیرون از محوطه جریمه بود و این موضوع باعث شد که به اشتباه بیفتم. اگر تکنولوژی در فوتبال مورد استفاده قرار می‌گرفت این اشتباه اتفاق نمی افتاد.
وی افزود: در چند لحظه اتفاقات این چنینی می‌افتد و با کمک تکنولوژی می‌توان پیشرفت سریعی در این زمینه داشت. تنها اشتباه من در دقیقه ۹۳ اتفاق افتاد و تا این زمان قضاوت خوبی داشتم. اگر داور ایتالیایی این خطا را پنالتی اعلام می‌کرد و بازیکنان بارسلونا آن را به گل تبدیل می‌کردند بازی در وقت اضافه ادامه پیدا می‌کرد. اما بارسلونا حذف شد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*