خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

تیم ملی تکواندو ایران قهرمان آسیا شد.
درحالی که تیم ملی تکواندو ایران با کره جنوبی رقابت نزدیکی را برای کسب عنوان قهرمانی بیست و دومین رقابتهای قهرمانی آسیا آغاز کرده بود، چشم بادامی‌های کره جنوبی در آخرین ساعات کم آورده و ملی پوشان تکواندو ایرانی قهرمان شدند.
دراین مسابقات، با احتساب دو طلای آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی و نقره ابولفضل یعقوبی که روز گذشته بدست آمد و حضور دو نماینده کشورمان در دیدار نهایی، تیم ملی کشورمان قبل از پایان مسابقات عنوان قهرمانی این رقابتها را از آن خود کرده است.
تیم ملی تکواندو ایران در سالهای ۲۰۰۸ ، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ سه بار سکوی نخست آسیا را کسب کرده بود و این چهارمین قهرمانی این تیم بود.

3729

افشارزاده ادعای کفاشیان درباره تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال را رد کرد.
وب سایت نود دراین باره نوشت:بهرام افشارزاده مشاور وزیر ورزش و مدیر کل وزارتی گفت:انتخابات فدراسیون فوتبال در زمان مقرر مطابق اعلام دبیر کل فدراسیون با حضور نامزدهای آن برگزار خواهد شد.
بهرام افشارزاده در پاسخ به ادعای علی کفاشیان فوتبال مبنی بر ارسال نامه ای به وزیر برای تعویق انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: نامه ای دریافت نکرده‌ایم و جدای آن همانطور که اعلام شده باید انتخابات در موعد مقرر برگزار شود و بهانه ای پذیرفته نیست.
بهرام افشارزاده در حالی این ادعا را مطرح کرده که از قول علی کفاشیان خبری منتشر شده که او در نامه ای از وزارت ورزش درخواست کرده تا قبل از انتخابات حتما مصوبه هیات دولت برای اسانامه گرفته شود در غیر این صورت به عنوان رئیس مجمع اجازه برگزاری انتخابات را نخواهد داد.

حسن روشن مدیر آکادمی باشگاه استقلال شد.
حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال تهران بعد از انتخابش به عنوان رئیس آکادمی آبی پوشان گفت: اولین برنامه من تمدید قرارداد مربیان پایه‌ها است.
وی در خصوص اینکه آیا برنامه‌ای برای انتخاب مربیان آکادمی صورت گرفته است یا خیر گفت: آن‌هایی که مربی تیم های پایه استقلال بودند برای تمدید قرارداد در اولویت هستند ولی شرایط ما سخت است و باید حتما تامین بودجه کنیم و قطعا با کمک اسپانسرها شرایط را پیش می‌بریم.
روشن تاکید کرد: برنامه‌ام این است که از شهرستان‌ها نمایندگی بگیریم و همه آن‌هایی که با نام استقلال فعالیت می‌کنند زیر مجموعه آکادمی استقلال شوند. حتی تصمیم داریم مسابقاتی را برگزار کنیم که به برنامه‌هایمان رسمیت ببخشد.

نویر تا پنج سال دیگر در بایرن ماندنی شد.
بهترین دروازه بان فوتبال جهان قراردادش را با بایرن مونیخ به مدت ۵ سال دیگر تمدید کرد تا تعهدش را به بایرن نشان دهد.
به نوشته بیلد، نویر سالیانه ۱۵ میلیون یورو از بایرن مونیخ درآمد خواهد داشت که باعث می شود او در کنار توماس مولر، بیشترین دریافتی را از این تیم آلمانی داشته باشد.

سرخیو آگوئرو بهترین مهاجم خارجی لیگ برتر انگلیس شد.
مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی از نظر زمانی به عنوان برترین گلزن خارجی رقابتهای لیگ برتر انگلستان شد.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:منچستر سیتی سه شنبه شب در بازی با نیوکاسل به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد. گل این تیم را در این مسابقه سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی وارد دروازه نیوکاسل کرد.
با این گل، تعداد گل های این مهاجم آرژانتینی در رقابتهای لیگ برتر به عدد ۱۰۰ رسید.
آگوئرو در ۱۴۷ بازی ۱۰۰ گل زده یعنی هر ۱۰۷ دقیقه و ۵۵ ثانیه یک گل. تیه ری آنری، مهاجم فرانسوی پیشین آرسنال، در هر ۱۲۱ دقیقه و ۸ ثانیه یک گل زده بود و رود فن نیستلروی، مهاجم پیشین هلندی منچستریونایتد، در هر ۱۲۸ دقیقه ۲ ثانیه. خاویر هرناندس هم در هر ۱۳۰ دقیقه و ۲ ثانیه یک گل زده است.
تنها کسی که از نظر زمانی بهتر از سرخیو آگوئرو گلزنی کرده، «آلن شیرر» است که ۱۰۰ گل خود را در ۱۲۴ بازی به ثمر رسانده که او هم انگلیسی است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*