خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

با ارسال نامه فیفا استقلال در خطر کسر امتیاز قرار گرفت.
خبرگزاری فارس دراین باره گزارش داد:باشگاه استقلال که بابت طلب ۴۰۰ هزار دلاری رودریگو توزی بازیکن برزیلی دچار مشکل شده، تنها در صورتی می‌تواند از خطر کسر امتیاز رهایی یابد که تا پایان وقت اداری فردا (پنجشنبه) و با توجه به تعطیلی روز جمعه مطالبات این بازیکن را پرداخت کند.
کمیته انضباطی فیفا در نامه‌ای مشترک به رودریگو توزی و باشگاه استقلال آورده است با توجه به ماده ۶۴ قضایی فیفا و بررسی حکم صادره علیه باشگاه استقلال به این باشگاه اطلاع می‌دهیم که هرچه زودتر مطالبات این بازیکن پرداخت شود.

3620

فیفا درخواست میزبانی ایران برای رقابت های جام جهانی فوتسال را ثبت کرد.
درخواست میزبانی ایران برای برگزاری مسابقات جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۲۰ ثبت شد و ۱۳ نامزد میزبانی این تورنمنت، تا هفدهم اردیبهشت برای تکمیل اطلاعات خود فرصت دارند.
سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال روز گذشته در مصاحبه‌ای تاکید کرد که به خاطر تعطیلات نوروز، درخواست ایران با تاخیر به فیفا ارسال شده است و مشکلی در این زمینه نیست. سایت فدراسیون جهانی فوتبال هم روز گذشته اسامی کامل نامزدهای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ را منتشر کرد که نام ایران در این فهرست دیده می‌شود.
طبق اعلام فیفا، علاوه بر ایران کشورهای مصر، امارات، آمریکا، ژاپن، کاستاریکا، کرواسی، جمهوری چک، گرجستان، هلند، قزاقستان، لیتوانی و نیوزیلند خواستار میزبانی این مسابقات شده‌اند.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال جوانان ایران شد.
پس از جلسه فنی مسئولان فدراسیون والیبال، بهروز عطایی به عنوان سرمربی تیم جوانان ایران انتخاب شد.
والیبالیست های جوان ایرانی خود را برای حضور در اهجدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کنند.
در دور مقدماتی این مسابقات شانزده تیم شرکت دارند که تیم ملی والیبال جوانان ایران در گروه دوم این رقابت ها با تیم های قطر، یک تیم از منطقه مرکزی آسیا که هنوز مشخص نشده است و هنگ کنگ همگروه است.

اینفانتینو:نگران انتشار اسناد پاناما بودم.
پس از انتشار پولشویی اسناد پاناما، رئیس جدید فیفا یکی از افرادی بود که نامش در این اسناد به چشم می‌خورد. در دوران حضور اینفانتینو در یوفا،‌او به یک قراداد با آمریکای جنوبی که حق پخش چمپیونزلیگ،جام یوفا و سوپرکاپ را در سال ۲۰۰۶ به آنها می‌داده خاتمه داده است. در این اسناد آمده که پس از آن،‌این حق پخش به نحوی دیگر به آنها فروخته شده است. دو آرژانتینی پشت این قضیه بوده اند که گفته می‌شود مقامات آمریکایی آنها و شرکتشان که کراس تریدینگ نام دارد را متهم کرده اند. با این حال،‌نامی از اینفانتینو و یوفا به صورت مستقیم به چشم نمی‌خورد ولی اینفانتینو عنوان کرد که نگران این موضوع است.
او گفت:من نگران هستم و اینکه درستی من توسط بعضی رسانه‌ها زیر سوال رفته مخصوصا وقتی که نام یوفا از مسائل مربوط به قرارداد مذکور پاک شده را نمی‌پذیرم.

لوران بلان:فقط زلاتان می داند فصل بعد کجا خواهد بود.
قرارداد زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی با پی اس جی در تابستان آینده به پایان می‌رسد و وی فصل آینده احتمالا از این تیم جدا خواهد شد. منچستریونایتد مدت‌هاست خواهان جذب اوست و حال بلان عنوان کرد که فقط خود زلاتان می‌داند فصل بعد کجا خواهد بود.
سرمربی سن ژرمن دراین باره گفت:در مورد مقصد بعدی زلاتان فقط خودش می‌تواند جواب بدهد. بعضی بازیکنان ما در پایان قراردادشان هستند. نمی‌توان درباره آینده شان از آنها سوال کرد زیرا تصمیم گرفته اند. در پایان قرارداد شما همیشه پیشنهادهای خیلی خوبی دارید. بنابراین این بازیکنان هستند که تصمیم می‌گیرند. ما باید مطمئن شویم که مقصدشان تیم خوبی است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*