خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

کی روش به کارش در ایران ادامه می دهد.
در حالی که کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران از عدم امکان ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال خبر داده بود، اما دوشنبه علی کفاشیان در جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ اعلام کردکه من از کی‌روش دلجویی کردم و به او گفتم که می‌دانم چه مشکلاتی داری، اما بمان و ما هم به تو کمک می‌کنیم. من هم اگر از ریاست فدراسیون فوتبال کنار بروم همچنان در فوتبال حضور خواهم داشت.
امیر عابدینی عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ هم دراین باره گفت: به این ترتیب به نظر می‌رسد که کارلوس کی‌روش کارش را با تیم ملی ایران ادامه خواهد داد.

3641

واگذاری باشگاه نفت قطعی شد.
منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره جلسه روز گذشته‌اش با مدیران شرکت ملی نفت گفت:در این جلسه اتفاق خاصی نیفتاد و البته ما نتوانستیم مشکلات مالی‌مان را حل کنیم. همان چیزی که آقای آل‌اسحاق گفتند درست است و قرار شد مراحل قانونی باشگاه نفت‌تهران به بخش خصوصی خیلی سریع انجام بشود.
وی در پاسخ به این سوال که چه کسی قرار است این کار را انجام دهد هم می‌گوید: طبق قانون تمام واگذاری‌های باشگاه ورزشی از طریق وزارت ورزش و جوانان باید انجام گیرد و هم اکنون کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان استان تهران پیگیر این موضوع هستند.این پروسه قانونی است و ما هم نمی توانیم دخالتی در آن داشته باشیم.

تیم ملی والیبال ایران بیست اردیبهشت راهی پاریس می شود.
تیم ملی والیبال ایران که خود را برای شرکت در مرحله انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل آماده می کند، دوشنبه ۲۰ اردیبهشت جهت برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی فرانسه عازم پاریس می شود.
ملی پوشان والیبال ایران در مدت ۷ روز اقامت خود در فرانسه ضمن ادامه تمرینات آماده سازی خود دردو شهر توئکواین و هارنس در دو دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی والیبال فرانسه قهرمان لیگ جهانی می روند.
مرحله انتخابی والیبال بازی های المپیک ۲۰۱۶ از هشتم خرداد به میزبانی ژاپن برگزار می شود.

کرگر:یونایتد پسرفت کرده است.
منچستر یونایتد یکشنبه مقابل تاتنهام در وایت هارت لین با نتیجه ۳-۰ مغلوب شد و شانس کسب سهمیه این تیم بسیار کمرنگ شد. حال کرگر عنوان کرد که تحت هدایت فان‌خال، شرایط این تیم ضعیف تر از قبل شده است.
وی گفت:به نظر می‌رسد آنها رو به عقب حرکت می‌کنند. به نظرم فان‌خال اگر نتواند سهمیه بگیرد، فصل بعد سرمربی یونایتد نخواهد بود.
کرگر سپس درباره تمجید فان‌خال از تیمش پس از بازی گفت:منچستریونایتد باشگاه خیلی بزرگتری نسبت به تاتنهام است هر چند که تاتنهام در حال حاضر آماده تر است و فان‌خال هم درباره نحوه بازی کردن تیمش صحبت می‌کرد. در واقع یونایتد خوب بازی می‌کرد و ما این را در بین دو نیمه هم گفتیم. ولی خوب بازی کردن یونایتد به این شکل است که نمی‌تواند به گل برسد. تاتنهام می‌توانست پنج یا شش گل به ثمر برساند. مارسیال وقتی بازی ۰-۰ بود فقط یک موقعیت داشت.

زانتی:امیدوارم ایکاردی در اینتر بماند.
مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی در طول دوران حضورش در اینتر از سال ۲۰۱۳، به یک بازیکن کلیدی تبدیل شده است. این مهاجم فصل گذشته آقای گل لیگ شد و این فصل نیز ۱۴ گل برای تیمش به ثمر رسانده است. باشگاه‌های بزرگ نیز او را تحت نظر داشته اند و تیم‌هایی مثل منچستریونایتد، آرسنال و اتلتیکو خواهان جذب او هستند. با این حال، خاویر زانتی مدیر ورزشی اینترعنوان کرد که آنها قصد فروش مهاجم آرژانتینی را ندارند.
او گفت:ایکاردی مهاجم و کاپیتان ماست. امیدواریم که او در کنار ما بماند. باید شرایط و اتفاقاتی که برای بعضی بازیکنان رخ داد را بهبود ببخشیم و چند بازیکن با کیفیت و با تجربه جذب کنیم. ولی همچنین نمی‌توانیم فیرپلی مالی را در نظر نگیریم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*